У Дніпрі вирішують питання з облаштування зупинок та їх тримання у чистоті

Більшість зупинок підлягають демонтажу, але там де це можливо, наводять лад.

Донедавна у Дніпрі більшість зупинок були ще радянських часів. Та за останні роки у місті зробили якісний прорив. На сьогодні кількість нових зупинок – 104, але на балансі комунального підприємства «Дніпротранскомплекс» залишається ще 630 старих. Вони підлягають демонтажу, однак комунальники, там де це можливо, наводять лад: встановлюють лавки, фарбують опори. Щоденно всі зупинки оглядають інспектори.

"Дніпряни повинні очікувати транспорт у комфортних умовах. У пріоритеті –встановлення та обладнання нових зупинок. У Дніпрі немало зупинок у занедбаному стані. У планах – обладнання 34-х нових. Цьогоріч від мешканців міста надійшло близько 100 заявок на демонтаж старих зупинок. Щойно місто виділить кошти, роботи розпочнуться негайно", – запевнив директор КП «Дніпротранскомплекс» Станіслав Робота.

Є у Дніпрі такі місця, де взагалі немає обладнаних зупинок. Мешканці міста чекають на транспорт просто неба. Так відбувається, наприклад, у тупику громадського транспорту на житловому масиві Парус-1.
За словами місцевих жителів, зупинку тут змонтували у 90-х роках за гроші власника кіоску, який розташували на ній же. Чого тут тільки не було: і бар, і навіть автомийня. На численні скарги мешканців цю споруду прибрали у березні цього року. Залишився лише вимощений майданчик під деревом. Люди знову звернулися до місцевої влади по допомогу. Начальник КП «Дніпротранскомплекс» Станіслав Робота запевнив, що монтаж на цьому місці нового зупинкового комплексу завдовжки 6 метрів буде у пріоритеті наступного року.
Крім того, нові зупинки потребують належного догляду. Адже самі мешканці міста обмальовують їх і заклеюють паперовою рекламою. Через таку недбалість працівникам КП «Дніпротранскомплекс» доводиться мити одні й ті самі зупинки по кілька разів. Так, конструкцію у районі Набережної Перемоги, 100 мили два тижні тому, однак її знову довелося чистити від бруду, пилу та реклами. Для цього використовують професійне обладнання та спеціальний мийний розчин.
"Аби якісно вимити зупинку, використовуємо потужну машину «Керхер». Вона подає мийний розчин під тиском, але іноді доводиться мити й руками. Засоби ми використовуємо не надто агресивні, але все одно намагаємося швидше їх нейтралізувати, щоб не пошкодити покриття конструкції. З розчинниками та іншими леткими речовинами працюємо лише у разі потреби і тільки тоді, коли на зупинках немає людей: переважно рано-вранці", – розповів операційний менеджер клінінгу Олександр Скрипник.
Також він додав, що роботи було б набагато менше, якби люди самі ставилися до міського майна охайніше.