У Дніпрі сміття обмінюватимуть на подарунки

Морозиво, квиток у музей, чашку кави і, навіть, стоматологічну процедуру — все це, та багато іншого, можна буде отримати за те, що наші парки стануть чистішими. Про це йдеться у групіChystodyaka у Facebook.

Як отримати подарунок?
1. ви реєструєтесь за посиланнямhttp://bit.ly/chystodyaka2709.
2. Вибираєте із “меню” переліку зелених зон Дніпра те місце, яке вам зручніше.
3. Приходьте за зазначеною адресою обраного парку 27 жовтня рівно об 11.00 у зручному одязі.
Увесь необхідний інвентар видаватимуть безпосередньо на місці.
4. Збираєте сміття в мішки і отримуєте "дяки" за роботу.

Далі, використовуючи “меню” бонусів, ви зможете поміняти "дяки" за зібране 27 жовтня сміття на реальні подарунки від партнерів проекту. “Курс” становить: 1 мішок із сміттям = 1 "дяка" ("дяки" це фішки, які у кав’ярні, клініці тощо можна обміняти на продукт чи послугу).

До акції можна долучитись як самому, так і колективом, під’їздом чи класом. Для того, щоб залишити колективну заявку, необхідно написати організаторам на адресу: chistodyaka@gmail.com.

Усі зареєстровані учасники отримають стільки бонусних “дяк”, скільки мішків із зібраним сміттям вони продемонструють через 2 години по закінченню акції.

Вартість кожної “дяки” ми вираховували, спираючись на заробітну плату двірників. - пояснюєMax Goldinіз dnipro.design.

- Сьогодні - це орієнтовно 6600 гривень на місяць, 300 гривень на день, тобто кожні півгодини роботи оцінюються у 20 гривень. Це час, за який приблизно можна зібрати 1 мішок. Тож 1 “дяка” - це еквівалент 20 гривням. А далі так: наприклад, морозиво у нашого партнера KFC коштує 20 гривень, тоді як процедура чистки зубів в Amel Dental = 350 гривень. Тож, для морозива достатньо 1 мішка із сміттям, а для візиту у стоматологію - 17.

Ініціатори проекту “Чистодяка” - платформа з підготовки бренд-амбасадорівPRoectorта громадське об’єднанняdnipro.design, що будує Дизайн-код Дніпра.

Надихнув ініціаторів приклад Фінляндії, де ідеальна чистота міст забезпечується взаємодією проактивних підприємців, що надають різні бонуси, і громадян, які з радістю обмінюють на них свої “суботники”.