Нові світлофорні об’єкти та автобуси: як інфраструктура Дніпра пристосована для маломобільних груп населення
У Дніпрі 15 світлофорних об’єктів облаштовані зниженим пандусом і тактильною плитки відповідно до потреб маломобільних груп населення, п’ять з них були зроблені цього року. Також 44 світлофорних об’єкти мають голосовий супровід.
Про це повідомив головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності міського голови та його заступників Антон Андрієнко.
«На світлофорних об’єктах облаштовується сигнальна тактильна плитка, аби людина з вадами зору могла зрозуміти, що тут вже закінчується тротуар та починається дорога. Завдяки голосовому супроводу орієнтується, коли можна переходити дорогу», - зазначив Антон Андрієнко.
Один з таких світлофорних об’єктів, який має і тактильну плитку, і знижений пандус, і голосовий супровід, знаходиться на перехресті вул. генерала Пушкіна та Запорізького шосе. Поруч мешкає Валентина, яка часто тут ходить із дитячим візочком. Каже, що знижений пандус значно спрощує пересування із донькою:
«Коли доводиться кудись іти з дитиною без чоловіка, звичайно дуже зручно, що бордюр знижений і не потрібно підіймати візочок, щоб заїхати на тротуар».
Крім цього, як зазначив Антон Андрієнко, під час ремонтів доріг, у тому числі внутрішньоквартальних, також враховуються потреби маломобільних груп населення. У Дніпрі це почали робити ще до того, як були затверджені відповідні державні будівельні норми.
Громадський транспорт також модернізують з урахуванням потреб маломобільних груп населення. Так, за рік дії програми «Смерть маршруткам» в Дніпрі з’явилося 190 автобусів великої місткості, які обладнані пандусами. Про це повідомив спеціаліст сектору контролю департаменту транспорту та транспортної̈ інфраструктури Дніпровської міської ради Іван Васючков.
«Загалом на різних маршрутах громадського транспорту таких автобусів близько 240, їх закупили приватні автопідприємства. Ще 16 транспортних засобів проходять підготовку перед виходом на маршрути. Також усі нові тролейбуси, які закуповує місто, мають низьку підлогу. Ті люди, які раніше не могли користуватися громадським транспортом через сходини, зараз можуть з комфортом пересуватися містом», - зазначив Іван Васючков.
У той же час зупинки громадського транспорту обладнують сигнальною тактильною плиткою та підвищеним бордюрним каменем, аби він був одного рівня з автобусами та тролейбусами.