Більше 20 км вдень: історія паркувальника з Дніпра, який майже ніколи не штрафує водіїв

Виїжджайте у місто на маленькому авто – простіше паркуватися. Такий лайфхак порадив мені інспектор по контролю за паркуванням. Простіше кажучи, один з тих  самих паркувальників, яких більшість дніпровських водіїв поминають “незлим тихим словом”. За роки, що у Дніпрі діє Інспекція по контролю за  паркуванням мало кому з автолюбителів вдалося уникнути штрафів, які виписують ці люди в уніформі після того, як зроблять на планшет “фотосет” авто-порушника. Про це розповідає “Наше місто”.

 

Ігор Дубровський працює в Інспекції по контролю за паркуванням вже понад чотирьох років, майже з самого початку цієї служби. Робочий день з 8:00 до 17:00. Чоловік увесь час на ногах – щодня набігає пішки щонайменше 20 км. Зараз чоловік контролює ділянки біля медзакладів. Його задача забезпечити безперешкодний проїзд медичному транспорту, особливо автомобілям швидкої допомоги. 

Оглядаємо територію – де і хто ставить машини з порушеннями правил дорожнього руху, вживаємо заходи. Зараз у нас більше профілактичний уклон, щоб автівки не загороджували проїзд, адже біля медзакладів у нас зараз дуже напружений трафік, а наша задача запобігти хаосу, – розповідає Ігор.
Під час нашого спілкування лив дощ із снігом. Ховаючись під капюшоном уніформи, паркувальник весь час бігає від одного проїзду до іншого та просить водіїв прибрати припарковані авто. На звільнене місце відразу паркується інша машина й здається, цей процес нескінченний. Поки все обмежується так званими профілактичними бесідами, після яких водії звільняють проїзди.

 

Був випадок, коли військовий  перегородив проїзд своєю автівкою, ми думали, що він зараз поїде, але водій був довго відсутній, а на дорозі зібралася черга автівок, які не могли проїхати. Нам довелося викликати евакуатор та переставити цю машину в інше місце, – розповідає Ігор.
За словами керівника відділу Інспекції з питань контролю за паркуванням Акима Бурова, штрафи за порушення стоянки чи паркування під лікарнями – це рідкісний випадок. А евакуатор викликають лише для того, щоб автівку, яка заважає руху, переставити в інше місто.

Дивимося по ситуації, якщо це не грубе порушення, інспектор намагається вжити заходи, щоб прибрати цю автівку – спочатку він шукає водія для профілактичної роботи, щоб водій усунув порушення. Якщо неможливо знайти водія, а його машина заважає руху, то доводиться викликати евакуатор. Але на штрафстоянку авто порушника не забираємо, лише переставляємо в інше місце, де вона не заважатиме руху, – пояснює Аким Буров.
Нерідко водії, м’яко кажучи, емоційно реагують на зауваження паркувальників. В першу чергу інспектору потрібно бути стресостійким та готовим до будь-яких несподіванок. 

Це робота з людьми, вона завжди складна, а у нас це ще у квадраті. Тут потрібен характер, стержень. Не кожен зможе працювати у нас, – зізнається Ігор Дубровський. 
У Дніпрі, як і в багатьох інших містах України, є проблема з неправильним паркуванням. У нашому місті проживає понад мільйона людей, і у багатьох з них може бути автомобіль. Це означає, що паркувальники мають контролювати велику кількість автомобілів та водіїв. 

Хотів би, щоб люди з розумінням ставилися до нашої роботи. Ми відповідаємо за безпеку руху та відсутність перешкод для медичного транспорту. А бувають ситуації, що хтось тільки бачить нашу форму з півоберта починає скандалити. Хотілось більш адекватної реакції від водіїв, – додає інспектор з контролю за паркуванням. 

За матеріалами Наше Місто.