Близько 700 дзвінків щодня. Як працює гаряча лінія Дніпровської міськради
Гаряча лінія Дніпровської міськради була створена у 2016 році за розпорядженням міського голо-ви Бориса Філатова, щоб оперативно і максимально взаємодіяти з містянами, допомагати їм вирішувати комунальні проблеми, а також контролювати їх вирішення, повідомляє Gorsovet.
Щодня на гарячу лінію надходить близько 700 дзвінків. НЕзважаючи на таке навантаження, оператори справляються. У неділю, 1 січня, директор департаменту з питань самоврядування Дніпровської міськради Артем Нідєлько проінспектував роботу операторів.
Зараз гаряча лінія має велике навантаження в силу об’єктивних причин. Через ракетні удари, обстріли енергетичної інфраструктури, виключення електроенергії приватними компаніями ДТЕК і ЦЕК і, як наслідок, води і опалення в різних районах міста люди часто телефонують з надією ви-рішити свої питання. Звернень стає дедалі більше, тому було збільшена кількість операторів. Ро-бота у них нелегка. Часто доводиться виступати психологами для мешканців, оскільки надходять різного характеру дзвінки, у тому числі зі складними життєвими проблемами, - розповів Артем Нідєлько.
Для безперебійної роботи гарячої лінії є генератор, який забезпечує світлом і роботу лінії інтер-нету.
Слід відмітити, що під час тривоги оператори гарячої лінії спускаються в укриття. Тому телефону-вати у цей час непотрібно. Потрібно самим знаходитися у безпечних місцях.
У пікові періоди гаряча лінія може бути перенавантажена, тому прохання до всіх мешканців ставиться з розумінням та дочекатися своєї черги.
Нагадуємо телефони Єдиної гарячої лінії Дніпровської міської ради
- (056) 732-12-12
- (095) 732-12-12
- (096) 732-12-12
- (073) 732-12-12
Раніше ми писали, що у перший день нового року громадський транспорт Дніпра працює у режимі вихідного дня.