«Це розвиток для наших спеціалістів. Нове обладнання, нові схеми», — представник вагоноремонтної майстерні про встановлення у тролейбусі акумуляторів для збільшення автономного ходу
Спеціалізована вагоноремонтна майстерня у Дніпрі. Тут зрання кипить робота — уперше в Дніпрі класичний тролейбус отримав запас автономного ходу 20 км. Таку унікальну роботу проводили наші майстри власноруч.
«Протягом трьох місяців спеціалісти майстерні проводили діагностику та ремонт, а також встановлення акумуляторів для збільшення автономного ходу. Акумулятори з літій-залізо-фосфату. Переваги такого матеріалу — збільшена тривалість «життя». Цікава була робота. Ба більше, це розвиток для наших спеціалістів. Нове обладнання, нові схеми. Загалом над вдосконаленням цієї машин працювали 7 чоловік», — поділився Сергій Гужва, заступник начальника спеціалізованої вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт».
Нині тролейбус на пусконалагоджувальних роботах: роблять програмне забезпечення.
«Відтепер тролейбус має можливість подолати до 20 км без підключення до контактної мережі. Наприклад, тепер він зможе курсувати за маршрутом № 6. Аналогічних тролейбусів, які вже із заводу мають автономний хід, у Дніпрі 14 одиниць, цей – 15-й. Необхідність таких оновлень полягає у дефіциті електроенергії, у зв’язку з чим мешканці окремих мікрорайонів бачать перебої в роботі електротранспорту. Саме в ці моменти допомагають «автономки». До того ж курсують 33 одиниці із запасом ходу до 3-х кілометрів», — підкреслив Нікіта Керенцев, провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради.
Уже за два тижні оновлений тролейбус стане на маршрут.
Наступного року у планах КП «Дніпровський електротранспорт» взятися за аналогічне вдосконалення ще одного тролейбуса. «А потім візьмемось за модернізацію тролейбусів Дніпро Т203», — підсумував Нікіта Керенцев.