Дніпро цифровий: як зручні сервіси полегшують життя місцевого населення

У Дніпрі працює безліч електронних сервісів, які полегшують життя містянам, роблять його більш мобільним та мінімізують бюрократичні процеси. Серед найважливіших – база ВПО у Дніпрі, єдиний реєстр поховань, МІС Каштан, контакт-центр, автоматизований реєстр територіальної громади. Усі вони дозволяють дніпрянам швидко та зручно отримувати послуги від міста, а ще роблять міську владу більш прозорою.  

«Дніпро – лідер з впровадження електронних сервісів та послуг в Україні. Підтвердженням цього є входження до рейтингу Transparency International Ukraine за 2022 рік. Це визнання не є привидом для нас зупинятися.  Ми ще більше розвиватимемося. З вересня по грудень 2023-го року було проведено інформаудит. За його результатами Дніпровська міськрада актуалізувала всі дані для подальшої оптимізації. Усе це в комплексі дозволяє отримувати електронні сервіси та послуги на офіційному сайті міськради та з інших споріднених сторінок», – розповів Андрій Пригожин, директор департаменту інформаційних технологій ДМР. 
Отримати міські послуги зручно та швидко можна і в одному з управлінь соціального захисту населення. Процес тут також автоматизований, працює електронна черга, тож довго чекати не доведеться. 

«Наші спеціалісти мають доступи до різних реєстрів, зокрема до Електронної картотеки обліку зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Тож вони можуть перевірити необхідну інформацію: зареєстроване місце проживання та кількість зареєстрованих у помешканні, інформацію про доходи, майно, наявність транспорту, депозиту тощо. Крім того, у наших управліннях працює цифрова система єдиного електронного реєстру, яку розробив департамент інформаційних технологій міської ради. Цифрова система допомагає нам оперативно обробляти необхідну інформацію і вносити її до єдиного електронного реєстру. Тому мешканці міста, у тому числі і внутрішньо переміщені особи, отримують різні послуги соціального характеру якісно і швидко. Автоматизація роботи управлінь соціального захисту міської ради суттєво полегшує роботу спеціалістів у цей непростий час, що дозволяє надавати адміністративні послуги соціального характеру великій кількості відвідувачів», – каже Тетяна Шевчун, головна спеціалістка відділу прийняття рішень Соборного району Центрального управління соціального захисту населення ДМР. 
Одним з найвагоміших цифрових сервісів, які запрацювали торік у Дніпрі, – електронна система бронювання ділянок на кладовищі. На платформі є вся необхідна інформація на випадок трагічних обставин. Розроблений цей сервіс  для уникнення корупційної складової.

«Цьогоріч ми розпочинаємо роботу над новими сайтами для дніпрян. Одним із них  стане єдиний сайт для Центру надання адміністративних послуг. Це буде платформа, де зібрана уся необхідна інформація щодо ЦНАПів у Дніпрі. Сайт дозволить користувачам отримати послуги державних та місцевих органів влади в одному місці.  Просто та зручно. Наступна платформа, яку ми плануємо впровадити у 2024 році, – сайт «Університет третього віку». Там  буде зібрана уся інформація щодо подій, новин та напрямів навчання для людей поважного віку. На платформі будуть доступні розділи з факультетами, де ми розмістимо усю потрібну інформацію щодо обраного напряму. Люди зможуть з легкістю нею користуватись та знайти потрібну інформацію», – зазначив Артем Трапезніков, директор КП «Цифрова трансформація та автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро» ДМР.


Перелік актуальних найпопулярніших міських електронних сервісів у Дніпрі для містян:

  • база ВПО у Дніпрі
  • МІС Каштан
  • контакт-центр Дніпра
  • автоматизований реєстр територіальної громади
  • електронна система бронювання ділянок на кладовищі

Також у розробці наступні сервіси:

  • електронні петиції
  • допомога ВПО
  • звернення громадян
  • онлайн-запис на сесію Дніпровської міської ради

 

За матеріалами ДніпроTV.