«ДНІПРОГАЗ»: ЗАМІНЮЙТЕ ГАЗОВІ ПРИЛАДИ БЕЗПЕЧНО!
Чимала кількість звернень клієнтів АТ «Дніпрогаз» пов’язана із необхідністю виконання реконструкції системи газопостачання у квартирі або приватному будинку. Фахівці компанії надають відповіді на найпоширеніші питання з цього приводу, пише Gorsovet.
Коли проводиться реконструкція газових мереж?
Реконструкція системи газопостачання приватного будинку або квартири проводиться у разі:
- зміни місцерозташування газового лічильника чи опалювального газового котла;
- заміни опалювального газового котла на котел більшої потужності або іншого типу;
- заміни водогрійної газової колонки на двоконтурний газовий котел;
- необхідності зміни місця прокладки газових мереж до газоспоживаючого обладнання, що в свою чергу призведе до зміни місця його встановлення;
- встановлення додаткових газових приладів (газова плита, опалювальний газовий котел, газова колонка, газовий конвектор тощо).
Як діяти споживачу, аби замінити газову плиту?
У разі необхідності заміни газової плити споживач має звернутись до спеціалістів Клієнтського простору 104.ua по вул. Паторжинського, 24 або пр. Слобожанському, 96а та написати відповідну заяву. Для укладення договору на заміну плити споживачу слід мати при собі паспорт, ідентифікаційний код, правовстановлюючі документи на житло, паспорт нової плити.
З моменту подачі заяви на заміну приладу за клієнтом закріплюється персональний менеджер, який буде супроводжувати весь процес та інформувати замовника про хід виконання робіт.
Що треба знати про заміну газових приладів з відводом продуктів згоряння у димохід?
Для встановлення, заміни або переносу газового водонагрівача або опалювального котла обов’язковою умовою є отримання технічних умов у 104.ua Клієнтському просторі. Технічні умови готуються протягом 10 робочих днів.
Після отримання технічних умов проектною групою розробляється проектна документація, у якій буде визначено марку газового обладнання, його потужність, місцерозташування та типорозмір лічильника газу. Далі складається попередній кошторис усіх робіт.
На основі розробленого проекту монтажні роботи виконуються працівниками відділу капітального будівництва АТ «Дніпрогаз». Після закінчення монтажних робіт проводиться перевірка на відповідність вимогам проекту. Після цього спеціалісти «Дніпрогазу» здійснюють підключення та пуск газового обладнання.
Прийом в експлуатацію клієнт здійснює разом з відповідальними працівниками газової компанії.
Які документи знадобляться для заміни газової колонки або котлу?
Замовнику необхідно надати фахівцям Клієнтського простору наступні документи:
- заяву;
- опитувальний лист (заповнюється у Клієнтському просторі);
- копії документів, що підтверджують право власності або користування на газифіковане домоволодіння;
- копію технічного паспорту;
- копію паспорту та ІПН;
- довідку про кількість зареєстрованих осіб – за необхідності;
- акт придатності димових та вентиляційних каналів;
- копії паспортів та сертифікатів на встановлюване газове обладнання (газова плита, газовий котел, проточний газовий водонагрівач, газовий конвектор тощо).
Чи завжди при заміні газових приладів потрібно замовляти технічні умови та проект?
Згідно до вимог Правил безпеки систем газопостачання (ПБСГ) та Кодексу газорозподільних систем у разі заміни газового обладнання без зміни його функціонального призначення, місцерозташування, потужності та системи димовідведення заміна оформлюється ескізом. У такому випадку отримання технічних умов не потрібне. Зауважимо, що власник домоволодіння має надати фахівцям газової компанії оригінал первинного проекту газифікації, де вказано технічні характеристики газового обладнання, яке підлягає заміні.
Що буде, якщо спеціалісти газової компанії виявлять самовільно замінене або встановлене газове обладнання?
Згідно до вимог ПБСГ та Кодексу газорозподільних систем у разі виявлення самовільно підключених, замінених або встановлених газових приладів газовики зобов’язані відключити такі прилади від системи газопостачання та встановити інвентарну заглушку. Після цього власнику домоволодіння доведеться оформлювати усі необхідні документи і лише після цього буде можливо відновити газопостачання та продовжити користуватись газовим обладнання. Щоб уникнути таких неочікуваних ситуацій, фахівці радять виконувати роботи по заміні/встановленню газового обладнання офіційно через Клієнтський простір 104.ua.
Куди звертатися, якщо виникають питання по заміні або встановленню газових приладів?
Консультації з приводу заміни чи встановлення газового обладнання можна отримати в "особистому кабінеті" на онлайн платформі 104.ua, за телефонами Контакт-центру АТ «Дніпрогаз» (056) 78-78-104, (067) 62-63-104 або під час особистого звернення до Клієнтського простору 104.ua по вул. Паторжинського, 24 або пр. Слобожанському, 96а.
У АТ «Дніпрогаз» наголошують, що основним завданням підрозділів компанії є забезпечення безперебійного та безаварійного розподілу природного газу для мешканців Дніпра та Дніпровського району. Важливо пам’ятати, що природний газ – це не тільки товар першої необхідності, але і джерело підвищеної небезпеки. Тому в ситуації, коли мова йде про безпеку людей, компроміси неприпустимі. Газовики закликають всіх споживачів до співпраці, за наявності технічних порушень рекомендують їх усунути, не піддаючи ризику не тільки власне здоров'я і життя, а й безпеку своїх рідних та сусідів, а роботи на газових мережах довіряти лише професіоналам своєї справи.