Ефективність дистанційної освіти багато в чому залежить від місцевої влади – депутат Дніпровської райради від «Пропозиції» А.Змієнко
У соцмережі Clubhouse відбулось чергове засідання PROпозиціонери Club на тему «Планшет VS Марьванна. Хто навчить дитину швидше?», присвячену питанням дистанційної освіти в умовах карантину та новітнім технічним засобам освіти, пише "Горсовєт" з посиланням на сайт Пропозиція.
Мода на дистанційну освіту в школах, яка з’явилася рік тому через національний карантин, потроху спадає. Частина учнів, які навіть після його закінчення почали переходити в дистанційні школи, повертаються. Адже жодна техніка не може замінити живе спілкування. Про це розповіла директор середньої загальноосвітньої школи №21 Дніпра, депутат Дніпровської райради від ПП «Пропозиція» Антоніна Змієнко.
«Дистанційно освіта вимагає від учня великої самоорганізації. А враховуючи вікові особливості, не завжди така дитина може самостійно весь час перебувати на дистанційні освіті. І на сьогодні більшість батьків нашої школи хотять, щоб їхні діти навчалися очно. Причина – дещо нижчі результати ЗНО, які ми отримали за результатами попереднього року», – зауважила професійна освітянка.
Втім у дистанційної освіти є і переваги. Адже вона мимоволі наближує до наступного етапу реформи – профільної школи, коли скоротиться кількість предметів у старших класах, і діти зможуть більше приділити уваги саме тим предметам, які їм цікаві. Так сталося минулої весни і відбувається зараз, коли користуючись дистанційкою, учні самостійно віддають перевагу профільним предметам, додала депутатка-пропозиціонерка Антоніна Змієнко.
При цьому, вона вказала і на роль місцевої влади у підвищенні рівня освіти в школярів в умовах карантину.
«Не лише Міністерство освіти, а й багато приватних освітніх фірм пропонують навчальний контент. І в Дніпрі нещодавно збиралася педагогічна рада при міськраді, яку я очолюю, де ми, освітяни, обирали новітні і ефективні інтерактивні форми навчання для початкової школи. І міська влада готова їх закупити. На жаль, віддалені міста і села, де територіальні громади менш забезпечені матеріальними ресурсами, не можуть забезпечити якісну дистанційну освіту», – підсумувала керівник навчального закладу.