Історія працівниці соціальної сфери у Дніпрі, яка завжди відчувала потребу допомагати людям
Юлія Кудрявцева майже 10 років працює в Дніпровському міському територіальному центрі. Вона прийшла на роботу соціальним працівником, а зараз завідує одним з відділень. Історію її професійного та особистого зростання – читайте в матеріалі «Наше місто».
«Нестандартні питання – це не проблема, а можливість проявити креативність та знайти оптимальне рішення» – це девіз завідувачки відділення соціальної допомоги вдома Дніпровського міського територіальному центру Юлії Кудрявцевої.
-Її кваліфікація та компетентність не дають засумніватися у правильності обраного фаху, – діляться колеги Юлії. – За роки роботи вона зарекомендувала себе як відповідальний та принциповий працівник, який досконало володіє нормативно-технічною базою та завжди слідкує за змінами в законодавстві.
Великий багаж практичних знань дозволяє Юлії знаходити підхід до кожного відвідувача. Вона щиро співчуває їхнім проблемам, тому й працює з високою самовіддачею та бездоганним тактом.
-Я завжди відчувала поклик допомагати людям, – розповідає Юлія. – Протягом свого трудового шляху у соціальній сфері я постійно вчилася, розвивалася, шукала нові підходи до вирішення проблем людей, які потребують допомоги. Зараз в моєму відділенні обслуговуються близько 700 підопічних, і всіх я пам’ятаю на ім’я та по-батькові, також знаю їх особисті життєві обставини, стан здоров’я та вподобання.
Таке ставлення до підопічних безумовно знаходить відгук і постійну подяку у громадян, які обслуговуються в територіальному центрі.
Історія Юлії – це лише одна з багатьох історій працівників соціальних служб Дніпра. Їхня робота не завжди легка, але вона дуже важлива.
За матеріалами Наше Місто.