Місцеві ради не можуть сповна регулювати громадський транспорт без сучасного закону – дніпровський пропозиціонер Іван Васючков

У голосовому чаті Телеграм-каналу ПРОпозиціонери Клуб відбулось засідання на тему «Маршрутки: порятунок чи вбивство для системи громадського транспорту?».

Про це повідомляє "Горсовет" з посиланням на сайт партії "Пропозиція".

Через відсутність сучасного закону щодо реформування системи перевезень пасажирів створити ефективну систему громадського транспорту неможливо. Про це заявив депутат Дніпровської міськради від ПП «Пропозиція», заступник голови постійної комісії з питань транспорту та зв’язку Іван Васючков.

Ми в Дніпрі ще у 2019 році розпочали операцію під назвою «Смерть маршруткам», коли ми потенційно вбиваємо всі маршрути, на яких використовуються машини малої місткості, і переходимо на автобуси великої місткості. І нині Дніпро – серед лідерів за кількістю автобусів, навіть у  «Київпастрансі» їх трохи менше. Але зараз ми впираємось в той момент, коли без відповідної законодавчої бази неможливо здійснити серйозний стрибок», – зауважив депутат-пропозиціонер. – Тож законопроект 5149 («Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи перевезень пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом відповідно до стандартів Європейського Союзу – ред.), який був поданий групою народних депутатів, на мій погляд, на 90 відсотків буде створювати умови для вирішення питань розвитку громадського транспорту”.

Водночас, за словами Івана Васючкова, який у міськраді також відповідає за контроль та моніторинг виконання договірних зобов’язань у галузі пасажирських перевезень, у Дніпрі намагаються слідувати основному партійному принципу «Пропозиції» – створення соціальної держави участі, побудованої «знизу вгору». І користуючись навіть підзаконними актами, створюють комфортну еко-систему життя для містян:

Постанова Кабміну щодо підпорядкування паркувального простору діє вже 2 роки, але багато міст цим не займаються. Водночас, наприклад, у Дніпрі цей документ впровадили в дію. І зараз до нас приїздить дуже багато колег з інших міст України – Житомира, Вінниці, Чернігова, щоб ми показали, як це зробити і в нормативно-правовому сенсі, і в принципі, як це працює на практиці. Коли є законодавча база – це працює, а як ні – самі міста намагаються знайти вихід”.