"Non-stop education": у Дніпрі реалізували унікальний проект з навчання без перерв

У Дніпрі за ініціативи міського департаменту гуманітарної політики реалізували унікальний проєкт "Non-stop education. Відео контент». 

Про це розповіла заступниця міського голови, директорка департаменту гуманітарної політики Дніпровської міськради Ксенія Сушко в ефірі ДніпроTV, передає Gorsovet.

За її словами, навчальний курс для педагогів розробили 14 найкращих вчителів інформатики міста. В офлайн режимі на базі 10 закладів освіти провели більше 30 тренінгів. Навчання у створенні відеоуроків  для школярів пройшли 357 педагогів міста. І зараз навчають кожного вчителя.

Педагоги-тренери готують до розміщення на сайті «Освітньої траєкторії» навчальні відеоролики з різних шкільних предметів для всіх охочих. 

В умовах воєнного стану освітній процес підпорядковується сигналам сирен повітряної тривоги: тоді онлайн-урок припиняється. Завдання вчителя - провести наступний урок з урахуванням матеріалу попереднього уроку, якщо потрібно, доопрацювати тему, додатково пояснити матеріал, переформатувати календарно-тематичний план, організувати додаткові онлайн- консультації. Тож, такі виклики, як довготривалі тривоги, вимкнення електрики та інтернету не дозволяють проводити уроки в межах розкладів.

З координуванням фахівцями “Освітньої траєкторії” ми організували унікальний проєкт "Non-stop education. Відео контент». 14 найкращими вчителями інформатики міста було запропоновано педагогам навчання щодо способів запису відеоуроків за допомогою різноманітних сервісів та програм, їх редагування та підготовки коротких навчальних занять у відеоредакторах.

У офлайн режимі на базі 10 закладів освіти було проведено 32 тренінги, навчено 357 педагогів”, - розповіла заступниця міського голови, директорка департаменту гуманітарної політики Ксенія Сушко.

Проект «Non-stop education. Відео контент» - дуже необхідний. Ви розумієте, що зараз настала та пора, коли ми не завжди можемо своєчасно виходити в онлайн-уроки і надавати освітні послуги нашим діткам. Ми навчаємо зараз кожного вчителя запису відео-уроку, щоб в зручний час, коли не буде тривог, коли буде світло вдома у дитини, його переглянути, а в разі необхідності, щоб закріпити матеріал - подивитись ще раз. Працюємо над тим, щоб збільшити компетенції наших вчителів в онлайн-освіті”, - розповів консультант інформатичної галузі КУ “ЦПР “Освітня траєкторія” Микола Кузічев.

Вчителі швидко адаптувалися до нових умов навчання під час війни, бо вони вже мали досвід та практичні напрацювання дистанційної роботи під час карантину, а саме: використання визначених закладом освітніх платформ для проведення уроків, виховних заходів, годин спілкування з дітьми, різних месенджерів для постійної  комунікації педагогів з учнями та батьками, системи контролю та проведення оцінювання. Зараз весь процес дистанційного навчання став більш організованим та керованим.

Тривалість безпосередньої роботи перед екраном комп’ютера обмежена вимогами санітарного регламенту, тому вчителю потрібно більш детально продумати структуру уроку, дозування домашнього завдання, враховуючи специфіку предмета, кожної теми. 

Багато учнів змінили форму навчання, виїхали в різні міста Західної України та Європи, але продовжують онлайн-навчання (14 892 учні). У закладах освіти  навчаються нові діти з родин, що змушені були виїхати з територій, де ведуться бойові дії (3494 учні). Перед вчителем постає завдання допомогти усім учням адаптуватися до навчання.

Докладніше - в сюжеті:

Раніше ми повідомляли, У Дніпрі перекрито історичний максимум температури повітря

У Дніпрі та області після 14:00 застосовуються графіки планових відключень - Корбан