Понад 300 різних сервісів і безбарʼєрний простір: у Дніпрі відкрився «Прозорий офіс», що став спільним проєктом міста та держави

У місті Дніпро розпочав свою роботу "Прозорий офіс", який став найбільшим центром надання адміністративних та соціальних послуг для громадян. Цей офіс функціонує як єдиний пункт, де можна швидко отримати доступ до понад 300 різноманітних сервісів.

«Це повний комплекс. Наші люди можуть прийти сюди та отримати всі ці послуги — в європейських, цивілізованих умовах. І саме такі проєкти показують, як держава та місцеве самоврядування можуть працювати разом — на благо людей», — наголосив мер Дніпра Борис Філатов.

Важливо відзначити, що реконструкцію будівлі для нинішнього "Прозорого офісу" розпочали ще до початку повномасштабного вторгнення  в рамках програми "Велике будівництво" Президента України. Місто забезпечило закупівлю меблів та частини обладнання для цього простору. Наразі "Прозорий офіс" повністю відповідає вимогам безбар'єрного доступу, включаючи пандус на вході, комфортні парковки, тактильну плитку, вказівники зі шрифтом Брайля та кнопку для виклику персоналу. Всередині будівлі організовано просторий open space і обладнано підйомники, ліфти та доступні санвузли. Також є спеціальні планшети для обслуговування людей з вадами слуху. Приміщення також включає дитячий куточок та кімнату для матері та дитини.

«Прийняли рішення в цьому році його добудувати, адже Дніпро і Дніпропетровщина приймають багато внутрішньо переміщених осіб. Ми їх уже вважаємо новими нашими мешканцями, тому повинні про них турбуватися», — сказав керівник ДніпроОВА Сергій Лисак. 

Надання комплексу послуг тут розподілено за секторами. Загалом перший поверх повністю відведено під соціальні послуги — від оформлення матеріальних допомог до видачі різних посвідчень на пільги. На другому працюватиме сервісний центр МВС і спеціалісти з чималої кількості адмінпослуг — від реєстраційних процедур, паспортних, земельних відносин і безкоштовної правової допомоги до питань з пенсіями і комуналкою. Також є відділ всеукраїнського проєкту «Я — ветеран», де надаватимуть широкий спектр послуг безпосередньо українським захисникам. А ще — центри зайнятості та підтримки бізнесу. «Це дуже гарно, дуже потрібно. Все швидко, доступно. В одному приміщенні все необхідне можемо оформити та призначити», — пояснює одна з працівниць «Прозорого офісу» Ірина.

Одна з відвідувачок, мешканка лівого берегу Лідія Іванівна очікує на консультацію у питаннях з субсидією. Облаштуванням і сервісом жінка задоволена, та додає, що їздити сюди їй набагато ближче та зручніше: «Нове приміщення, дуже красиво. Всі вітаються, підказують куди сісти, де почекати. Ми не бачимо великих черг. Скрізь можна запитати — куди підійти». «Прозорий офіс» Дніпра розташовано на Слобожанському проспекті. Тут діє електронна черга, а з додатковими консультаціями та роз?ясненнями завжди допоможуть на рецепції.

Контактні телефони «Прозорого офісу»:

З питань надання усіх видів державних соціальних допомог

— (067) 35 34 189;

— (098) 246 14 92. 

З питань надання адресних допомог, компенсації за розміщення внутрішньо-переміщених осіб

— (068) 579 67 22;

— (098) 294 73 41.   

З питань надання соціальних гарантій пільговим категоріям громадян, ветеранам

— (063) 392 50 18.