В центрі Дніпра ями ліквідують за допомогою холодного асфальту (Фото)
У Дніпрі міські служби усувають ями та вибоїни на дорогах. Ремонти виконуються за допомогою холодного асфальту, який можна використовувати навіть за низької температури та отримувати хороший результат. Про це повідомляє “Наше місто“.
Наразі у місті вже ліквідували неприємну для водіїв ямковість на більш ніж 15 об’єктах. Це насамперед важливі мости та шляхопроводи, а зараз роботи ведуться на вулицях та проспектах у центральній частині міста з найбільш напруженим рухом. Всього таким чином фахівці вже упорядкували понад 500 кв метрів покриття в різних місцях міста.
Ліквідація ямковості на дорогах із використанням холодного асфальту ведеться щодня. Працюють по дві бригади та дорожня техніка, пояснює Дмитро Коробов, начальник управління інфраструктури Департаменту благоустрою та інфраструктури міської ради Дніпра.
Фахівці-дорожники оперативно та злагоджено ведуть ремонт покриття на складному перехресті пр. Богдана Хмельницького та пр. П. Орлика:
“Виконуємо ремонт ділянки дороги. Спочатку фрезеруємо поверхню, потім засипаємо холодний асфальт, підігріваємо його та закочуємо дорожньою ковзанкою, – пояснює представник підрядної організації Юрій Шинкаренко. – Головне, щоб було комфортно їздити водіям та пересуватися пішоходам.”
У числі важливих переваг холодного асфальту – його можна використовувати для проведення ремонтів на дорогах в холодну пору року – при температурі до мінус п’яти градусів, дати можливість транспорту без проблем проїжджати відремонтованою ділянкою.
Через активний рух транспорту у Дніпрі (у т.ч. – великовантажних машин, які через відсутність об’їзної дороги їдуть через місто транзитом) проблемні ділянки на наших дорогах виникають постійно, зазначають фахівці.
Ліквідація ямковості за допомогою холодного асфальту допоможе забезпечити нормальний проїзд на важливих ділянках доріг та складних перехрестях, зазначив Дмитро Коробов. А з приходом теплої погоди у Дніпрі планують розпочати масштабніші дорожні ремонти з використанням гарячого асфальту.
М. Чернов. Фото Сергія Бараненка