Як будували Південний міст у Дніпрі: історія
У 2000 році у Дніпрі з’являється дуже важливий інфраструктурний об’єкт, будівництво якого тривало загалом 18 років і відбувалося у 2 черги. Цьогоріч був завершений та введений в експлуатацію Південний міст – наймолодший з усіх дніпровських мостів, пише “Наше місто”.
В 1976 році у місті почали реалізовувати проект модернізації системи теплопостачання. Ефективним тоді визнали рішення перекидання частини тепла з Лівого берега на Правий, щоб забезпечити житломасиви Перемога і Тополя. Якщо б не ця ідея, невідомо, коли б розпочали Південний міст.
В обкомі партії запросили конкретні інженерні рішення спорудження теплопроводу через Дніпро. Як варіант переведення теплотраси був запропонований вантовий міст довжиною у 1200 метрів із можливістю автомобільного руху.
Будівництво розпочали в 1981 році.
Але цей проект не реалізували. У Мінтрансбуді заявили про несприятливу геологічну обстановку і неможливість вантової конструкції. Були навіть дані про нібито тріщину у гранітному моноліті, на який мали «посадити» міст. Так обгрунтували необхідність більш надійного варіанту – балочного мосту. Реалізація ідеї надати дешевше тепло на Правий берег і одночасно вирішити транспорту проблему міста затяглася на довгі роки.
Хоча місто дуже потребувало розвантаження інших мостів та звільнення від транзитного транспорту, що рухався через центральну частину.
В 1998 році за ініціативи, на той час, міського голови Миколи Швеця знайшли відповідне інженерне рішення і спорудження мосту поновили.
Подробиці у нашому відео.