Як працюють торговельні мережі, поштові оператори та відомчі сервісні центри у Дніпрі під час тривоги
Повітряні тривоги, які звучать багато разів щодня і тривають іноді по декілька годин, стали звичним явищем. Вони вимагають від кожного адекватної реакції: щодо безпеки для себе та близьких, а також планування свого життя та роботи, виконання графіків тощо.
Ми рекомендуємо всім читачам не ігнорувати повітряні тривоги. Насамперед – ті, які попереджають про безпосередню загрозу удару по конкретно вашому населеному пункту. Воєнний час вимагає від усіх адаптації та перебудови звичних моделей поведінки. Головне правило життя у великому місті зараз – плани потрібно коригувати з урахуванням повітряних тривог.
Багато банків, установ, служб не працюють у цей час. Загальної схеми немає. Чи буде відкритий конкретний магазин-пошта-банк, залежить від комплексу обставин. Тож у будь-якому випадку, збираючись у справах в той час, коли оголошено повітряну тривогу, варто бути готовим до того, що двері будуть зачинені… В кращому випадку – спеціальна табличка на дверях / фасаді інформуватиме громадян про те, що заклад/установа не працює під час тривоги. А ще краще – заздалегідь дізнатися про графік та умови роботи або зателефонувати до потрібної вам установи, магазину, служби.
ЦНАПи та сервісні центри не працюють під час тривоги
Багато державних та муніципальних структур, наприклад, Центри надання адмінпослуг та сервісні центри МВС,загалом припиняють обслуговування громадян під час тривоги.
Це продиктовано турботою про безпеку співробітників та відвідувачів. Тож громадянам краще заздалегідь уточнити графік та додаткову інформацію на сайтах конкретних установ чи на офіційних сторінках у соцмережах.
Продовження читайте за посиланням.