Як у Дніпрі відбувався зліт популярності аеробіки у 90-х

Перші 90-ті роки були періодом соціальних і економічних змін, що супроводжувалися стресом і невизначеністю. Способом зняти напругу і поліпшити емоційний стан стали фізичні вправи – аеробіка. Падіння популярності книжок співпало, навпаки, зі зростанням інтересу до відеопродукції, зокрема відеокасет зі спортивними заняттями. Відомі, здебільшого американські фітнес-інструктори, такі як Джейн Фонда, випускали свої власні відео, які мали шалений успіх у нас. Як відбувався зліт популярності аеробіки у Дніпрі, – вирішили згадати журналісти «Нашого Міста».

Алла Карпович, майстер спорту з художньої гімнастики, інструктор з аеробіки розповідає:«Вони крутили це по центральному телебаченню. Там були красиві дівчатка, всі проходили курси, все це було красиво знято, на морі, на якійсь природі. Все було гарно.

Люди займалися, і вдома, і в залах, хтось міг записати це все на відео та вдома займатися. Спочатку у фільмах побачили, фільм був такий «Любов та аеробіка», ось він мене надихнув і я зайнялася цією справою. Інститут мене послав у 91-му році до Москви на курси. Курси були з американської аеробіки. Я пам’ятаю, як ми там стрибали, скакали, для нас це було дуже несподівано, тому що ми таким не займалися тоді. Ми це називали стрибки. Ось ми приходимо й вперед, скачемо до втрати пульсу.Потім нам ставили лавочки, платформ ще не було і ми піднімалися на ці лавочки. Степ-аеробіка то була. І мені дали диплом інструктора з американської аеробіки і з цим я повернулася сюди додому.

Музика, рух, свобода, люди, всім подобається, ми всі, так би мовити, спітнілі, у милі, але всі щасливі та задоволені».

На тренування з аеробіки одягалися дуже яскраво, підкреслюючи активний спосіб життя та фітнес-культуру того часу.

«Одягалися дуже цікаво, гарно. По-перше, лосини. Вони були недоступними. Їх діставали через п’яте на десяте. У Москві в готелі Космос продавали лосини, але ціна була непомірною. Різнокольорові були, гарні, але це просто була якась казка. Купальник, гетри, сюди можна було пов’язку. Гетри – для збереження теплоти у м’язах литкових, а 50 відсотків для краси, для іміджу, для образу», – каже пані Алла.
Популярність аеробіки та шейпінгу загалом призвела до того, що одяг для тренувань став символом здорового способу життя. Це стимулювало людей, особливо жінок, носити спортивний одяг у повсякденному житті, так вони підкреслювали свою активність і прагнення до здоров’я.

 

За матеріалами Наше Місто.