Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше, - Герман Назаренко

Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше, - Герман Назаренко

Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше. Вважає Герман Назаренко, керівник обласного виборчого штабу Анатолія Гриценка. Якщо зсунути пікові графіки з проміжку 14:00-18:00 на 15:00-19:00.Таким чином можна збалансувати транспортні та пасажирські потоки. Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбук

Час пік - на годину пізніше і штовханини у міському транспорті буде менше. Вважає Герман Назаренко, керівник обласного виборчого штабу Анатолія Гриценка. Якщо зсунути пікові графіки з проміжку 14:00-18:00 на 15:00-19:00.Таким чином можна збалансувати транспортні та пасажирські потоки. Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбук

«Вчора був у справах в одному зі спальних районів міста. На зупинці, біля переповненої маршрутки, дві жінки похилого віку мало не побилися одна з одною. Причина конфлікту до болю знайома всім дніпровцям – зранку та ввечері доводиться в буквальному сенсі боротися за своє «місце під сонцем» в громадському транспорті. Ситуація наштовхнула мене на думку зробити невелику аналітику.

Сьогодні Дніпровська міська транспортна мережа складається із 17 тролейбусних, 14 трамвайних та 133 автобусних маршрутів загальною протяжністю біля 2 100 км. І хоча за останні пару років для розвитку транспортного господарства міста зроблено чимало (особливо це стосується оновлення парку електротранспорту та крупногабаритних автобусів), загальний розвиток транспортних мереж міста залишається незадовільним», - переконаний Герман Назаренко.

Очевидно, що проблемою створення нової концепції розвитку транспортної галузі в місті та перебудови мережі мають займатися спеціалісти. Перше на що треба звернути увагу, вважаю, – це транспортна логістика. Починати треба саме з неї, з ґрунтовного вивчення ситуації, активності пасажирів та коригування інтервалів руху транспорту.

«І, нарешті, останнє. Дніпро – місто з найкоротшим у світі метро, яке не виконує притаманних йому функцій. Доки не запрацює друга частина першої гілки по пр. Д. Яворницького і не розвантажить тим самим центр міста, дозволивши вивести більшу частину транспорту з центру, якісно вирішити транспортну проблему, очевидно, буде неможливо», - пише Герман Назаренко.