З низькою  підлогою і кондиціонерами: до кінця року Дніпро отримає 12 нових тролейбусів від «Південмашу»

З низькою підлогою і кондиціонерами: до кінця року Дніпро отримає 12 нових тролейбусів від «Південмашу»

Новости 9 октября 2019, 14:32

У рамках проєкту з Європейським банком реконструкції та розвитку щодо придбання нових тролейбусів Дніпро закупить у «Південного машинобудівного заводу» 33 нові тролейбуси. 12 з них підприємство поставить уже до кінця цього року, решту – у 2020-му.

Усі вони мають низьку підлогу, кондиціонери та автономний запас ходу від 500 метрів до 2 кілометрів. Про це повідомив директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев. Як відомо, кредитний договір між комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» і Європейським банком реконструкції та розвитку щодо оновлення тролейбусного парку уклали наприкінці лютого 2019 року. Цьому передували домовленості мера Бориса Філатова, котрих він досяг на зустрічі з керівництвом ЄБРР. Позика передбачає отримання 13 млн євро.

«З ініціативи міського голови Бориса Філатова вже 4 роки триває відновлення громадського транспорту в Дніпрі. Наразі вже понад 50 % рухомого складу тролейбусів, які виходять на маршрути, – це нові машини. Тролейбуси, які ми закуповуємо завдяки проєкту з ЄБРР, дозволять оновити ще майже половину машин, які виходять на маршрути. Ми отримаємо 33 класичних тролейбуси від «Південмашу» та ще 12 – із запасом автономного ходу не менш ніж 12 км від «Білкомунмашу». Ці підприємства виграли тендер», – зазначив Ігор Маковцев.

Зараз на «Південному машинобудівному заводі» триває складання тролейбусів.

«Ми використовуємо кузов Мінського автомобільного заводу. Ці тролейбуси мають сучасний дизайн. Машини можуть розвивати швидкість до 70 км на годину. Пасажиромісткість – до 100 осіб. Колектив нашого підприємства робить усе можливе, аби мешканці рідного міста з комфортом пересувалися Дніпром», – зазначив заступник генерального директора з цивільної продукції «Південмашу» Віктор Гармаш.

Крім цього, в рамках масштабної реформи транспортної мережі у Дніпрі продовжують встановлювати нові зупинкові комплекси. Їх улаштовують таким чином, аби убезпечити громадян.

«Частини конструкції зупинкового комплексу знаходяться на глибині декількох метрів під землею. У разі необхідності він зможе знизити кінетичну енергію автомобіля, водій якого не впорався з керуванням. Зрозуміло, що машину, яка рухається зі швидкістю 200 км/год, він зупинити не зможе. Але при проєктуванні ми розраховували, що зупинка витримає удар від легкового автомобіля, який рухається зі швидкість 60 км/год», – зазначив Ігор Маковцев.

Наразі у місті вже встановили понад 50 зупинкових комплексів різного типу, роботи тривають. На черзі – зупинки на проспекті Дмитра Яворницького.