Після капітального ремонту Центральний міст у Дніпрі став безпечнішим

Після капітального ремонту Центральний міст у Дніпрі став безпечнішим

Зокрема, завдяки відбійникам усунули небезпеку зустрічного зіткнення автомобілів, а нове неслизьке покриття тротуарної частини зменшило травмування пішоходів.

У Дніпрі після капітального ремонту Центральний міст став більш безпечним для всіх учасників дорожнього руху.Зокрема, завдяки відбійникам усунули небезпеку зустрічного зіткнення автомобілів, а нове неслизьке покриття тротуарної частини зменшило травмування пішоходів.

«Під час капітального ремонту Нового мосту було встановлено центральний блок бар’єрного огородження, який працює за принципом огородження типу «Нью-Джерсі». Його розробили в США неподалік від Нью-Джерсі наприкінці 50-х років минулого століття. Відтоді цю форму широко використовують у всьому світі», – під час виїзної пресконференції розповів заступник начальника управління ремонту та експлуатації автодоріг Олександр Цирульников.

Відбійники

Завдяки профілю New Jersey ризик перекидання транспортного засобу дуже низький. У разі небезпечних зіткнень на високій швидкості і при великих кутах атаки відштовхувальна стінка зі стрижнем, який працює на розтягнення, запобігає прориву системи огорожі автомобілем, і це створює максимальну безпеку.

Водії схвально оцінюють відбійники на Центральному мосту Дніпра. Так, Анатолій Ковальський каже, що за такої інтенсивності руху вони відіграють дуже важливу роль для безпеки: «У разі зіткнення такі огорожі не «рвуться» і не «пускають» авто на зустрічну смугу. Раніше відбійників не було і тому було багато аварій».

Плюси подібних огорож уже відчули у Києві. Після встановлення центрального бар’єрного огородження на Московському мосту аварійність на переправі знизилась майже на 20 %. Тепер мешканці столиці вимагають зробити такий відбійник на мосту Патона.

Перила

Дорожнє огородження бар’єрного та перильного типів використовують для запобігання з’їзду транспортних засобів із земляного полотна дороги, частини мостів, шляхопроводів, естакад; зіткнення із зустрічними транспортними засобами; наїздів на масивні предмети та споруди, які розташовані в місці відведення дороги.

«Металеве поручневе огородження дозволяє безперешкодно пересуватися як пішоходам, так і велосипедистам. На ньому встановлено проміжні опори для кріплення перильного огородження», – розповів головний інженер КП «Дніпроавтоміст» Дніпровської міської ради Олег Антонов.

Завдяки особливій конструкції та формі нові перила виконують функцію додаткового бар’єра (окрім бетонного відбійника), який убезпечить від падіння не лише пішоходів та велосипедистів, але і транспортні засоби у випадку дорожньої пригоди, адже такі перила здатні витримувати удари великої сили. Це дозволить уникати таких випадків, які відбувались раніше на Новому мосту, коли транспортні засоби пробивали огородження: 29 січня 2014 року автобус із 40 пасажирами пробив огорожу та ледь не впав у річку; 25 грудня 2015 року автомобіль пробив огорожу та злетів з переправи, загинуло дві людини.

Освітлення

Освітленість автомобільних доріг – один із засобів убезпечити рух. Під час капітального ремонту було встановлено нові LED-світильники GL-120-01 (від компанії «Maxus»). Це інноваційний продукт, виконаний на основі модульної LED-системи. Він призначений для вуличного освітлення автозаправних станцій, територій промислових підприємств, парків, магістральних автодоріг, вулиць, стоянок. Рівна заливка освітлюваного простору є одним з найбільш важливих переваг цього світильника.

Міська влада намагається мінімізувати витрати на амортизацію різних функціональних елементів доріг. При цьому важливим пунктом залишається мінімізація витрат без зниження безпеки руху. Як цього досягти? Сьогодні вже багато приватних і державних підприємства дійшли висновку, що світлодіоди є найкращим економічним рішенням для освітлення магістралей (мостів).

У порівнянні з лампами ДНаТ (натрієва газорозрядна лампа), у них є низка переваг:

  • Більший термін служби;
  • Стійкість до перепадів температур і вологості;
  • Якісний спектр;
  • Менша споживана потужність;
  • Світлова стабільність. Спектр чистий, без мерехтінь і коливань світлових хвиль;
  • Безпека роботи та обслуговування. Світлодіоди не мають особливих експлуатаційних вимог.
    Після ремонту Нового мосту на кожній опорі освітлення з’явилося два нові LED-світильники GL-120-01 замість одного старого зразка.

Тротуарні зони

Покращилась і тротуарна зона мосту. Там уклали епоксидно-поліуретанове покриття, яке запобігає ковзанню. Це система «SikaCor Elastomastic TF» – смола, що використовується для створення жорстко-еластичних покриттів на сталі та бетоні.

Ця система пройшла випробування у Мюнхенському технічному університеті на придатність до використання для залізобетонних мостів з щебеневою основою.