Усі секрети про метро, Новий міст та інше у аналітично-новорічному інтерв'ю Бориса Філатова

Усі секрети про метро, Новий міст та інше у аналітично-новорічному інтерв'ю Бориса Філатова

Велике аналітично-новорічне інтерв'ю міського голови Бориса Філатова можно прочитати у виданні "Наше місто" (першу частину - у випуску газети за 19 грудня, другу – за 26 грудня). Так, у інтерв'ю мер Дніпра розповість про будівництво метро. Про те, як стволи метро за довгы роки простою зайняті приватними закладами і як зараз вірішують ситіацію з їх визволенням. Про будівництві мосту, як державного проекту та інше. Нагадаємо, що роботи по подовженню метро розпочались у 2013-му році. У роботах брала участь компанія "Київметрострой", післе виграла тендер і почала роботи турецька фірма Limak. До кінця року на станціях «Заводська», «Металургів» і «Метробудівників» модернізують усі ескалатори: їх укомплектують системою, яка дозволить знизити споживання електроенергії в два з половиною рази. Гроші на осучаснення виділили з міського бюджету. За будівництвом метро можно спостерігати на сторінці Метрополітену.

Велике аналітично-новорічне інтерв'ю міського голови Бориса Філатова можно прочитати у виданні "Наше місто" (першу частину - у випуску газети за 19 грудня, другу – за 26 грудня).

Так, у інтерв'ю мер Дніпра розповість про будівництво метро. Про те, як стволи метро за довгы роки простою зайняті приватними закладами і як зараз вірішують ситіацію з їх визволенням. Про будівництві мосту, як державного проекту та інше.

Нагадаємо, що роботи по подовженню метро розпочались у 2013-му році. У роботах брала участь компанія "Київметрострой", післе виграла тендер і почала роботи турецька фірма Limak.

До кінця року на станціях «Заводська», «Металургів» і «Метробудівників» модернізують усі ескалатори: їх укомплектують системою, яка дозволить знизити споживання електроенергії в два з половиною рази. Гроші на осучаснення виділили з міського бюджету.

За будівництвом метро можно спостерігатина сторінці Метрополітену.