Звернення до Дніпровської міської ради: статистика та алгоритм дій
У Дніпровській міській раді організація зворотного зв'язку з громадою покладена на управління по роботі зі зверненнями громадян. Вона ведеться відповідно до вимог чинного законодавства України. Для цього у місті створено декілька каналів комунікації.
Письмові звернення. Вони подаються громадянами (чи уповноваженими особами) особисто в кабінет № 111 або поштою на адресу: пр. Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000.
Електронні звернення і петиції – на сайтіdniprorada.gov.uaчерез сторінку «Звернення громадян» - розділ «Електронні звернення до міськради» або через сторінку «Послуги для жителя» - розділ «Портал електронних послуг IGOV» - розділ «Інше» - «Звернення до чиновників». Необхідним реквізитом електронного обігу є підпис. Містянин може надіслати підписаний документ у відсканованій формі.
Петиції. Через веб-сторінки «Звернення громадян» - розділ «Єдина система місцевих петицій». Або через «Відкрите місто» - розділ «Петиція - Єдина система місцевих петицій» - «Подивитися всі петиції» - «Створити петицію».
Єдина гаряча лінія. На неї можна телефонувати цілодобово для отримання консультацій та офіційного звернення (тел. 056-732-12-12, 095-732-12-12, 096-732-12-12, 073-732- 12-12).
Особистий прийом. Можна прийти до міського голови і керівництва міськради. Запис до мера Бориса Філатова – за телефонами Єдиної гарячої лінії (телефони вище) або через електронну адресу[email protected].
Звернення до депутатів міськради. Дізнатися, хто є депутатом на вашому окрузі і час його прийому можна на сайті «Депутат»:http://edeputat.dniprorada.gov.ua
Сектор по роботі зі зверненнями громадян знаходиться у кабінеті № 108 (просп. Яворницького, 75).
Контакт-центр аварійних звернень. З питань аварійних ситуацій в сфері благоустрою та ЖКГ можна звертатися до контакт-центру аварійних звернень через сайтhotline.dniprorada.gov.uaабо за телефонами Єдиної гарячої лінії.
Голова правління «Комітету виборців України» Станіслав Жолудєв закликав використовувати усі ці варіанти звернень.
«Місцева влада має можливості, ресурси і повинна реагувати на такі звернення. Найчастіше громадяни подавали звернення безпосередньо до Дніпровської міської ради – майже 70 % від загальної кількості. Другою за популярністю є Єдина гаряча лінія, на яку надійшло 16,2 % звернень. Через офіційний веб-сайт та на електронну адресу Дніпровської міської ради надійшло 2,3 тис. звернень або 1,7 % (за аналогічний період 2018 року – 1,5 тис.)», – розповів Станіслав Жолудєв.
Так, у цифрах відкритість влади у Дніпрі:
- З початку року до Дніпровської міської ради надійшло близько 133 тис. звернень, що у 2,5 рази більше, ніж за аналогічний період 2018 року.
- У 2019 році майже вдвічі зменшилась кількість доручень за зверненнями громадян, які надійшли до Дніпровської міської ради з Приймальні Президента України та з Офісу Президента України (Адміністрації Президента України). Станом на 15.11.2019 року їх кількість становила 37 (за аналогічний період 2018 року – 56).
- Збільшилась кількість звернень з питань соціального захисту населення –68,2 % від загальної кількості.
- На 18,1 % зменшилась кількість питань, що стосуються сфери житлово-комунального господарства.
- Збільшилась кількість звернень з питань транспорту – надійшло 5,1 тис. таких звернення (3,8 % від загальної кількості звернень).
- З початку року до міської ради надійшло майже 1,2 тис. колективних звернень від громадян з питань ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, вартості житлово-комунальних послуг, благоустрою прибудинкових територій, видалення дерев і обрізки гілок тощо.