МВС запустило чат-бот щодо протидії домашньому насильству в умовах карантину
Чат-бот з протидії домашньому насильству в умовах карантинустворений в меседжері Теlegram. Він надає можливість зв’язуватися зі службами поліції, телефонувати на лінію 102, а також містить інформацію про інші гарячі лінії, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, особа може отримати в режимі онлайн безкоштовну правову допомогу.
Про це повідомила заступниця міністра внутрішніх справ.
Катерина Павліченко зазначила, що в період карантину всі підрозділи Міністерства внутрішніх справ переведені на посилений варіант несення служби. Правоохоронці продовжують виконувати свої завдання та обов’язки щодо захисту правопорядку. Попри це, у фокусі діяльності правоохоронців незмінно залишається питання протидії домашньому насильству.
«З початку ведення карантину кількість повідомлень на лінію 102 щодо домашнього насильства не збільшилася. Однак ми розуміємо, що це може бути обумовлено низкою факторів. З одного боку, вимушена ізоляція та перебування разом із кривдником в одному приміщені не завжди дає можливість особі, яка страждає від домашнього насильства, викликати допомогу. З іншого боку, зазвичай, постраждалі повідомляють на 102 не при першій ситуації домашнього насильства, а часто це відбувається тоді, коли конфлікт досягає максимальної напруги і існує безпосередня загроза життю та здоров’ю. До цього ще додається невизначеність щодо тривалості карантину»,- повідомила Катерина Павліченко.
Відтак Міністерство внутрішніх справ та Національна поліція підготували план безпеки, який включає ряд рекомендацій для людей, у яких під час самоізоляції є ризик постраждати від домашнього насильства.
Рекомендації зроблено максимально лаконічно, з доступним викладом. Їх поширено у інформаційному просторі. Крім того, поліцейські будуть розміщувати зазначену інформацію на дошках оголошень поблизу житлових будинків.
«Ми усвідомлюємо ще й той факт, що умови самоізоляції можуть обмежувати можливості у пошуці необхідної інформації або повідомити екстрені служби про допомогу звичним способом. Саме тому ми створили чат-бот у меседжері Теlegram, який допоможе у вирішенні цієї проблеми»,- зазначила заступниця міністра внутрішніх справ.
Зокрема чат-бот дає можливість зателефонувати на лінію 102. Також він містить інформацію щодо інших гарячих ліній, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, громадяни зможуть комунікувати в режимі онлайн з юристами центрів безоплатної правової допомоги та отримувати юридичні консультації.
«Міністерство внутрішніх справ докладає максимальних зусиль для забезпечення безпеки наших громадян: прикордонники, нацгвардійці, поліцейські, пожежники, працівники міграційної служби, так само, як і медики, стоять на захисті нашого життя та здоров’я, нашої безпеки»,- наголосила заступниця міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко.