У Дніпрі працюють над створенням концепції розвитку паркувального простору
У Дніпрі працюють над створенням концепції розвитку паркувального простору в місті. Розробкою займаються разом із спільнотою «Urban Dnipro». Зокрема, обговорюють безкоштовні парковки, які будуть на балансі профільного комунального підприємства, матимуть відповідні розмітки та знаки. Такі «перехоплювальні» паркінги розміщуватимуться у центрі міста.
«Аби надати можливість залишати авто в центрі, у концепції передбачено улаштування «перехоплювальних» паркінгів у пішій доступності до середмістя. Це світова практика, яка дозволяє розвантажити центр від автівок. Так, ті, хто не знайшов вільного місця або хоче залишити транспортний засіб безкоштовно, можуть зупинитись на «перехоплювальних» парковках і пройти квартал пішки до місця призначення. Ми знайшли резервні ділянки для улаштування таких майданчиків. Виконавчий комітет уже визначив низку адрес, за якими облаштують «перехоплювальні» паркінги. Окрім цього, безоплатні місця улаштують уздовж проїжджої частини, де наразі автомобілі паркуються хаотично, проте правила дорожнього руху такі стоянки дозволяють», – зазначив директор КП «Міськавтопарк» Дмитро Омельченко.
У червні виконавчий комітет визначив наступні майданчики для «перехоплювального» паркінгу: вул. Володимира Великого, 28; Просп. Поля, 2; вул. Старокозацька, 82; вул. Старокозацька, 82 (паралельне паркування); вул. Княгині Ольги, 16; вул. Княгині Ольги, 22; вул. Січеславська Набережна, 3; вул. Столярова, 1; вул. Ливарна, 10; просп. Д. Яворницького, 14; Площа Успенська, 1; Січеславська Набережна, 7; вул. Херсонська, 5; вул. Січеславська Набережна, 18; вул. Січеславська Набережна, 10; Дом союзів; Просп. Д. Яворницького, 12 А; вул. В. Великого, 28.
«Перехоплювальні» паркінги вже облаштовано на чотирьох ділянках: просп. Дмитра Яворницького, 14 (район Історичного музею ім. Д. Яворницького), просп. Дмитра Яворницького 12-А (район стоматологічної поліклініки № 1), просп. Дмитра Яворницького, 93 («Будинок профспілок»), вул. Юліуша Словацького (район Дніпропетровського обласного клінічного центру кардіології та кардіохірургії).
Дмитро Омельченко також наголосив, що міська влада відкрита до діалогу із мешканцями міста, аби при впроваджені концепції розвитку паркувального простору врахувати побажання і водіїв, і пішоходів.
«Я також був серед тих людей, які були незадоволені паркувальним простором у місті, писав про це у Facebook, але потім зрозумів, що потрібно бути конструктивним. Власне, після цього з’явилася концепція, яку ми запропонували «Міськавтопарку», і нас почули. Так, наприклад, ми запропонували на деяких вулицях зробити паралельне паркування замість «ялинки», зі збереженням місць тротуарів. Паралельне паркування і так застосовується, але більшість – це все одно «ялинки». Коли автомобілі паркуються паралельно, вони займають менше вуличного простору, водіям легше заїжджати», – зазначив засновник спільноти «Urban Dnipro» Руслан Ширінов.