Як у Дніпрі працює власна поліклініка КП «Дніпровський електротранспорт»
За останні два роки тут облаштовано нову лабораторію, стоматологічний кабінет та придбано гінекологічне обладнання.
11 кабінетів та 8 досвідчених лікаріву власній поліклініці КП «Дніпровський електротранспорт»обслуговують близько 2 500 працівників підприємства.
Близько 2 500 працівників КП «Дніпровський електротранспорт» отримують якісні медичні послуги у власній поліклініці. За останні два роки тут облаштовано нову лабораторію, стоматологічний кабінет та придбано гінекологічне обладнання. За словами головної лікарки поліклініки Тетяни Міщенко, завдяки таким вдосконаленням захворюваність серед робітників підприємства вдалося знизити на 12%.
«У поліклініці працює 8 лікарів вищої та першої категорії. Серед них - заслужений лікар України - хірург, кандидат медичних наук - офтальмолог. До наших спеціалістів завжди із задоволенням йдуть люди. Обладнані 11 кабінетів. Працівники підприємства звертаються не просто за лікарняними, а щоб отримати належне обстеження, рекомендації, щодо покращення стану здоров’я. Минулого року ми прийняли 14 тисяч звернень. За день обслуговується близько 80 пацієнтів», - зазначила Тетяна Міщенко.
Окрім надання медичної допомоги у поліклініці, а також ще в 5-ти медичних пунктах КП «Дніпровський електротранспорт» щоденно перевіряють фізичний стан водіїв та кондукторів перед виїздом та після. Така процедура є необхідною для безпеки перевезень міським електротранспортом.
«Щоранку я випускаю водіїв на лінію. Перевіряю стан водія, чи не вживав алкоголь, вимірюю тиск, температуру, пульс. Якщо хоча б один з показників не в нормі, то до роботи цей працівник не допускається. Таку ж процедуру проводимо й по закінченню роботи», - розповіла фельдшерка Людмила Бур’ян.
Наставник кондукторів Максим Нехаєнко проходить процедуру перевірки перед виїздом щодня. Каже, це необхідно і корисно як для працівників, так і для містян, які користуються електротранспортом.
«Нарікань в мене немає. Процедуру проходити важливо, адже це велика відповідальність, коли перевозиш людей та працюєш у безпосередній близькості до них. Крім того, в медичному закладі є потрібні лікарі, терапевт, навіть хірург, ще й аналізи тут можна здати. Тому власна поліклініка – це великий плюс для підприємства», - каже чоловік.
Координаторка Марина Панченко задоволена тим, що на підприємстві є власна поліклініка, де можна і проконсультуватися, і отримати належне лікування.
«Все, що потрібно для лікування мого захворювання, я тут отримую без проблем. На тому тижні я пройшла цілий курс лікування: крапельниці, масажі тощо. Стан мого здоров’я покращився. Тут професійні лікарі,є необхідні кабінети,процедури. Загалом я задоволена тим, що у працівників підприємстває можливість приходити в поліклініку та лікуватися», - сказала жінка.
На прийом до невропатолога прийшла касирка Оксана Паньжина-Шмалько.
«У мене болить шия, адже на роботі доводиться довго сидіти та часто нахилятися. Для мене дуже зручно, коли поліклініка розташована за місцем роботи. Тут всі свої,якщо потрібно швидко потрапити на прийом, особливо через гострий біль, то люди розуміють й самі пропускають без черги», - поділилася враженнямипрацівниця підприємства.