Борис Філатов: за останні роки в Дніпрі вдалося кардинально змінити ситуацію з муніципальним електротранспортом

Борис Філатов: за останні роки в Дніпрі вдалося кардинально змінити ситуацію з муніципальним електротранспортом

Дніпро продовжує системне оновлення муніципального електротранспорту. Нині місто отримало фінальну частину замовленої партії з 33 нових тролейбусів, зібраних на Південному машинобудівному заводі. Останні три машини вже доправили до одного з міських депо. На маршрути нові, оформлені відповідно до дизайн-коду Дніпра тролейбуси, вийдуть упродовж тижня.

Борис Філатов наголосив, що за останні роки в Дніпрі вдалося кардинально змінити ситуацію з муніципальним електротранспортом. Місто придбало близько сотні тролейбусів різного виробництва та розширило мапу маршрутів.

«Нині ми віддали пріоритет тролейбусам виробництва Південмашу, компанії «Літан». Для нас дуже важливо, щоб мерія стимулювала вітчизняного виробника та створення робочих місць. Про це нині багато говорять, утім багато хто звертає увагу на імпортну продукцію. Ми ж зацікавлені, щоб робочі місця створювалися саме в Дніпрі», — наголосив Борис Філатов під час передачі нових тролейбусів 21 липня.

Завдяки замовленню від міста працівники GVP отримують роботу: "Щодня близько сотні людей, якщо є завантаження, можуть працювати», — сказав генеральний директор Південмашу Сергій Войт.

Нові тролейбуси ДНІПРО – Т-203 мають автономний запас ходу на 2 км та можуть розвивати швидкість до 65 км/год. Водночас максимальна швидкість обмежена системою управління. Тип двигуна на 40% підвищує енергозбереження машини.

Машини мають низьку підлогу та систему «присідання» на зупинках, що робить їх доступними для всіх пасажирів. У салоні також є сигнальні кнопки та відкидний пандус, спеціально пристосоване місце з пасками безпеки для людей на інвалідних візках.

За безпекою руху слідкують електронні датчики контролю та керування, а ще — відеореєстратори. Вхідні двері мають датчики – якщо людина заходить, вони не закриються.

Зроблено акцент на комфорт для пасажирів: у салоні передбачені інформаційні табло та USB-розетки.

Крім цього, в тролейбусах є система діагностики їхнього стану. Під час технічних оглядів це зменшує час і вартість обслуговування.

Загалом усі 33 тролейбуси придбано за кредитні кошти ЄБРР. Транспорт до Дніпра постачали упродовж останніх восьми місяців.

«Те, що було років п’ять тому, і те, що зараз — просто небо і земля. Тепер у тролейбусі їздити приємно — почуваєш себе людиною. Чисто, просторо, кондиціонери працюють. Нехай і далі купують. Від цього є справжня користь», — розповідає дніпрянка Вікторія Дмитрівна, котра спостерігала за заїздом нових тролейбусів до депо.

Разом з цим, коментуючи перспективи подальшого придбання тролейбусів, Борис Філатов зауважив: плани є, утім якби в країні не відбувалося згортання децентралізації, а центральна влада не порушувала б масово права місцевого самоврядування, розвиток, зокрема, муніципального електротранспорту був би інтенсивнішим:

«Цьогоріч зупинимося на проведенні нової лінії на житломасив Придніпровськ, котрій нині фактично відрізаний від міста. Там будуть електробаси на суперконденсаторах».

Крім цього, в трамвайному депо №2 проводять системні ремонти трамваїв і тролейбусів — не лише для Дніпра, а й для інших територіальних громад.