Найжвавіша тема: «білі» плями в елементах благоустрою Дніпра
У Дніпровській міській раді громадськість та представники департаментів обговорили актуальні питання з облаштування в місті елементів благоустрою.
У Дніпровській міській раді в рамках чергового засідання комісії Громадського контролю депутати, громадськість та представники департаментів обговорили актуальні питання з облаштування в місті елементів благоустрою.
За словами депутата міськради Миколи Слободянюка, це чи не найжвавіша тема, і в інформаційному просторі лунає багато критики на адресу міської влади:
«Наприклад, вулиці під час реконструкції роблять непроїзними, а це ніби незручно. Люки, плитка провалюються, каналізація не справляється, вулиці змиваються, задорого лавочки встановлюють тощо. Зібралися на таку дискусійну зустріч, щоб почути обґрунтовані відповіді, які допоможуть зрозуміти, чи є критика доцільною».
Серед порушених під час засідання питань – дотримання норм доступності під час ремонтів, заміна люків, стан дощової каналізації, плитки на відремонтованих вулицях тощо.
Зі свого боку заступник міського голови Михайло Лисенко зазначив:
«У цілому Дніпро серед інших великих міст України виглядає непогано. За чотири роки повністю благоустроїти, відремонтувати всі мережі й комунікації, тобто виконати увесь необхідний об’єм робіт неможливо. Тим, що вдалося зробити, відносно задоволений. Утім, є багато ще над чим працювати. Це передусім мережі водопостачання, електропостачання. Загалом, якщо раніше в комунальній сфері найгострішою проблемою були непрацюючі ліфти, то нині її не існує».
Водночас головний архітектор Дніпра Дмитро Волик роз’яснив, чому раніше проїзні вулиці зараз роблять пішохідними (вул. Короленко, пл. Шевченка). Це не ноу-хау дніпровської влади, а шлях, за яким пройшли цивілізовані міста світу.
«Вже давно доведено, що кількість смуг руху не забезпечує комфорт у пересуванні. Дніпро формував свою транспортну структуру ще за радянської парадигми, коли прерогатива віддавалася максимальному перерізу проїжджої частини. Але світові урбаністичні дослідження доводять, скільки б не було смуг, вони все одно будуть усі заповнені транспортом. З іншого боку, комфортність мешканців напряму залежить від формування суспільного простору – вулиць. За сучасною урбаністикою, піраміда пріоритетів висуває передусім комфортність пішоходів, далі велосипедистів, громадського транспорту і вже потім – автомобілістів. Дніпро переймає світовий досвід, який довів свою ефективність», - підкреслив Дмитро Волик.
Щодо Селянського узвозу після сильних дощів, то за словами Михайла Лисенка, на хід ремонтних робіт це жодним чином не вплинуло.
«Коли там були бетонні плити, вода спускалася ними і розмивала усе навкруги. Зараз укладаємо великий зливовий колектор, який збиратиме всю дощову воду. А з приводу «змитої вулиці», то коли йде дощ, він змиває ґрунт не тому, що це погано, а через те, що там нема ще нового асфальтового покриття. За півтора-два місяці ми закінчимо цей об’єкт і мешканці побачать, що немає ніяких проблем», - наголосив представник мерії.
Депутат міськради Северин Маринчук цілком задоволений засіданням комітету Громадського контролю:
«Було озвучено багато достатньо «гострих» питань по темі благоустрою, які передусім цікавлять містян. Представники профільного департаменту та інших служб міськради не ухилялися від відповідей і чітко усе пояснили. Загалом сподобався такий формат відкритого спілкування».