Аби запобігти відключенню та примусовому стягненню боргу за водопостачання та водовідведення, у Дніпрі пропонують укласти договір реструктуризації
У Дніпрі мешканці завинили комунальному підприємству «Дніпроводоканал» за водопостачання та водовідведення 725,3 млн грн. У порівнянні із січнем цього року сума боргу збільшилась на 52,5 млн грн.
Якщо життєві обставини склались так, що є накопичена заборгованість, то підприємство пропонує укласти договір реструктуризації – сплачувати рівними частинами. Це убезпечить споживачів від судового позову – примусового стягнення боргу, а головне – від відключення води. Для цього потрібно звернутися до абонентських відділів КП «Дніпроводоканал». Адреси і телефони абонентських служб у всіх районах міста можна знайти на офіційному сайті https://vodokanal.dp.ua/.
«За 2024 рік між споживачами та «Дніпроводоканалом» укладено 406 договорів реструктуризації на суму 6,8 млн грн. Це дозволяє мешканцям поступово погашати накопичений борг, але сплативши одразу 30 % від його суми, та уникнути примусового стягнення або відключення централізованого водопостачання та водовідведення. Нагадаю, що наприкінці 2023-го року скасовано мораторій на відключення боржників від комунальних послуг. Аби знову підключити воду, доведеться за цю послугу заплатити і цілком сплатити наявний борг. Наприклад, для багатоквартирних будинків вартість підключення становить 3 140 грн, для приватного сектору – від 700 до понад 2 500 тис. грн. Тому закликаємо боржників розрахуватися, аби потім не довелося платити ще більше», — наголосив начальник абонентської Лівобережної дільниці КП «Дніпроводоканал» Олексій Норець.
За його словами, злісними неплатниками вважають споживачів, які мають суму боргу від 5 тис. грн.
«Контролери розносять відповідне повідомлення про накопичений борг і необхідність сплатити його упродовж 10 днів. Якщо у людини виникають питання щодо боргу, то можна прийти до КП «Єдиний розрахунковий центр» (ЄРЦ) або до районної абонслужби «Дніпроводоканалу» і звірити всі оплати. Якщо боржник не реагує на наші звернення, то його адресу передаємо до бригад з відключення послуги. Відключають не зненацька, тобто людей обов’язково попереджаємо про це відповідними повідомленнями», — зазначив Олексій Норець.
Паралельно «Дніпроводоканал» готує і позивається на боржників. З початку року таких звернень до судів — 171 адреса на загальну суму майже 10 млн грн.