Близько 400 дзвінків щодня надходить на Єдину гарячу лінію Дніпра. З якими проблемами можуть звертатися дніпряни?

o_1ilt7831t1dbj150j1f24q5m1l9095

Щодня оператори Єдиної гарячої лінії приймають близько 400 дзвінків. Її оператори працюють цілодобово та без вихідних. Задля покращення обслуговування громадян у контакт-центрі впровадили новітні технології. Як вони працюють перевірив директор департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради Андрій Пригожин. Він 9 березня чергує по місту.

«Контакт-центр Дніпровської міської ради – це важливий інструмент комунікації між мешканцями та органами виконавчої влади. У 2024 році він обробив понад 60 тисяч аварійних звернень. Задля покращення роботи гарячої лінії ми впровадили сучасну CRM-систему АС ВВО та інтегрували її з модулем «Загальний облік звернень громадян» та системою «Електронний Контакт-центр з розширенням». Це дозволило значно покращити процес обробки звернень. Ми скоротили час їх розгляду, автоматизували рутинні операції та забезпечили мешканцям зручний зворотний зв’язок у режимі онлайн», — зазначив черговий по місту Андрій Пригожин.

Кількість дзвінків на Єдину гарячу лінію зазвичай зростає під час аварійних робіт на мережах водо- та теплопостачання. Крім того, дніпряни можуть звертатися на гарячу лінію з будь-якими проханнями, які стосуються життєдіяльності Дніпра.

«Завдяки проведеній інтеграції наші оператори тепер працюють в єдиному вікні системи, що значно спрощує їхню роботу, підвищує продуктивність та мінімізує ризики затримок у відповідях громадянам. Загалом містяни можуть телефонувати до нас щодо ремонту доріг, якщо десь впало дерево або необхідно вивезти сміття. Якщо питання, з яким звертаються мешканці, не в компетенції міської влади, то ми даємо консультацію, куди саме можна звернутися», — говорить заступник начальника Єдиної гарячої лінії Дмитро Подопригора.

Для безперебійної роботи Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради забезпечена автономними джерелами живлення та оптоволоконним інтернетом.

Звернутися на Єдину гарячу лінію Дніпровської міськради можна за телефонами: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.