Черговий по місту перевірив, як фахівці КП «Дніпровський метрополітен» проводять передкомісійний та комісійний огляди рухомого складу, а також укриття підземки
У Дніпрі дбають про безпеку пасажирів підземки. Для цього нині фахівці КП «Дніпровський метрополітен» проводять плановий передкомісійний огляд всього рухомого складу метро. У разі виявлення несправностей фахівці метрополітену швидко їх усувають.
«Передкомісійний огляд – це підготовка рухомого складу, який ми проводимо тут, у нас в електродепо, двічі на рік. І готуємо рухомий склад, щоб він якісно, без збоїв працював для наших пасажирів. У підготовці до передкомісійного та комісійного огляду беруть участь практично всі наші люди електродепо: це і слюсарі, і інженерно-технічні працівники, і всі, хто працює в електродепо. На сьогодні в нас працює 8 поїздів, а це – 24 вагони. Протягом півтора місяця ми маємо провести передкомісійний огляд, виявити несправності. І протягом наступних двох-трьох тижнів усунути всі ці зауваження», - розповів начальник електродепо КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради Олександр Бузико.
Передкомісійний та комісійний огляд кожного вагону відбувається двічі на рік - восени і навесні. Під час передкомісійного огляду комісія виявляє дефекти та складає перелік усіх зауважень. Проводяться випробування гальм на рухомому складі, оцінка синхронності роботи вагонів, перевірка ходових та гальмівних струмів тощо.
«Також під час передкомісійного огляду старші машиністи виконують прибирання кабін рухомого складу, за необхідності фарбують окремі частини. Згідно з графіком виконується обдувка обладнання та мийка механічної частини та кузову вагонів. І вже після цього приступаємо до комісійного огляду: начальник електродепо разом з інженером перевіряють кожен вагон та особисто представляють його головному ревізору з безпеки руху та інспектору з пожежної охорони. І якщо все справно, вагони виходять до роботи. На сьогодні вже 7 поїздів, а це 21 вагон, стали до передкомісійного огляду. І ось незабаром приймуть останній поїзд для передкомісійного огляду», - розповів заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Олександр Лещенко, який 20 квітня був черговим по місту.
Він також перевірив укриття на станції «Проспект Свободи». Воно вміщує до 1000 осіб. Під час повітряної тривоги пасажири можуть пройти на станцію безкоштовно.
«Додатково ми облаштували місцями для сидіння у касовій залі станції. У касовій залі є лави зі спинками, і на платформі також є 10 лавок зі спинками. Також на станції є 10 лавок для сидіння і 5 мобільних лавок. Більшу частину з них власноруч виготовили столяри нашого підприємства спеціально, аби більше людей могли комфортно розміститися на платформі. Під час повітряної тривоги метрополітен надає можливість громадянам скористуватися санітарними вузлами та очищеною водою. На станції передбачено розташування медичної аптечки для надзвичайних ситуацій. Вона видається медичному персоналу для надання допомоги постраждалим громадянам. У нічний час для громадян, що в укритті, додатково вмикаємо ескалатори і на підйом, і на спуск. Тобто люди не ходять пішки, а вони користуються ескалатором аби спуститись чи піднятись», - начальниця станції «Проспект Свободи» Тетяна Засідатель.
«З початку повномасштабного вторгнення всі шість станцій дніпровського метрополітену – «Вокзальна», «Метробудівників», «Металургів», «Заводська», «Проспект Свободи», «Покровська» - виконують функцію укриття для населення під час повітряних тривог. Тут є запаси очищеної води, медикаментів та гігієнічних наборів.
У нічний час метрополітен надає безперешкодний доступ для громадян навіть за відсутності повітряної тривоги, аби вони мали можливість заночувати у безпечному місці. Також ми пропускаємо пасажирів з домашніми улюбленцями. Власники обов’язково повинні дотримуватись правил безпеки – тримати песиків на повідку, за потреби – у наморднику; котів бажано у переносці. Нагадаю, що станції забезпечені мобільним зв'язком, інтернетом. У разі відключення електроенергії метрополітен забезпечує на станції освітлення та вентиляцію за допомогою акумуляторних батарей, а потім генераторів», - додав Олександр Лещенко.