ДТЕК заявив про зміни при знятті показиників лічильника
![kolazh_da1cb93f87d5dc31f19033a5a8ae557f_1200x675](https://gorsovet.com.ua/storage/media/publishing-media/2024/03/07/1709791068-tdee4/conversions/kolazh-da1cb93f87d5dc31f19033a5a8ae557f-1200x675-amp.jpg)
В Україні енергетики оновлюють процес зняття показників електролічильників. Про це повідомляє «Наше Місто» з посиланням ДТЕК.
Енергетична компанія ДТЕК повідомила про впровадження нового підходу до зняття показників з електролічильників, який має на меті забезпечити кращу точність нарахувань у рахунках за електроенергію.
Нова система функціонує на основі мобільного додатку “Мобільний контролер”.
«Ми розуміємо, наскільки важлива для вас точність у платіжках за світло. Тому створили спеціальний додаток для наших фахівців – “Мобільний контролер”. Завдяки йому наші контролери не тільки швидше фіксують покази, а й гарантують їх точність», – повідомляють у компанії.
Як працює додаток
Контролер вносить дані до програми на смартфоні чи планшеті, робить фото лічильника, а також завантажує фото, аби за потреби ми могли перевірити достовірність внесених показів.
Що робити, якщо у вас зникло світло
У компанії також розповіли, що робити у разі, якщо раптово зникло світло. У такому випадку необхідно провести такі дії:
Перевірте на сайті ДТЕК, чи вже зареєстрована аварія за вашою адресою
Якщо ні, повідомте про відсутність електроенергії одним із зручних способів:чат-боти Viber та Telegram,
приватні повідомлення на Facebook ДТЕК Київські електромережі
розділ “Відсутня електроенергія?” на сайті компанії.