Електронний кабінет пацієнта: що робити, якщо в системі з'явились неіснуючі записи
Іноді трапляються ситуації, коли пацієнти — користувачі якоїсь із медичних інформаційних систем — виявляють у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді не було. Що ж робити, якщо ви побачили недостовірний візит до лікаря? Про це розповість Дніпровська порадниця з посиланням на НСЗУ.
Якщо є можливість, з’ясуйте у лікаря/лікарки, який/яка внесла таку інформацію до вашої електронної медичної картки, чому так сталось. Можливо, сталася помилка. У такому разі важливо ввічливо вказати на помилку та попросити видалити інформацію про недостовірний візит.
У разі неможливості сконтактувати з лікарем/лікаркою, зверніться безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.
Якщо ви бачите регулярні недостовірні візити, внесені в одному й тому ж медичному закладі, це може бути зловживанням зі сторони лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров'я за номером 16-77, або за посиланням.