Ганна Сідільова: "Міносвіти взяло правильний курс, ухваливши концепцію розвитку англійської мови в університетах"

sidileva1

На думку депутатки від «Пропозиції» з Нікополя Ганни Сідільової нинішній рівень викладання іноземних мов в Україні вкрай невисокий.

Про це повідомляє "Горсовет" з посиланням на сайт партії "Пропозиція".

Відтак будь-які ініціативи влади щодо стимулювання їх вивчення і підготовки відповідних фахівців можна лише вітати, сказала вона, коментуючи засідання ПРОпозиціонери Клубу, присвячене Дню української писемності та мови, де обговорювали і тему вивчення іноземних мов в Україні.

Питання вивчення іноземних мов – дуже важливий аспект розвитку держави. Адже можливість спілкуватися з представниками інших країн, переймати їхній досвід без мовленнєвих перешкод – це вже половина перемоги, вважає Ганна Сідільова. Наразі в українських школах проблеми з вивченням іноземних мов. Навіть основні (англійська та німецька) викладаються на дуже низькому рівні, а це призводить до того, що батьки вимушені вдаватися до послуг репетиторів. Звідси вже виходить наступна проблема, що це собі може дозволити далеко не кожна українська родина. Тож насамперед слід зробити акцент на підвищенні університетського рівня знань, вважає депутатка від «Пропозиції»:

Ще в 2019 році Міністерство освіти і науки розробило і затвердило концепцію розвитку англійської мови в університетах. Документ передбачає організацію мовних курсів та інтенсивів, а володіння англійською мовою на рівні не нижче В1 до 2023 року стане обов’язковою умовою для вступу. На момент випуску рівень має бути В2, частину профільних дисциплін пропонують зробити англомовними і проводити регулярні “скринінги знань”, зокрема ввести обов’язкове ЗНО з іноземної мови після бакалаврату. Це правильний крок. І зараз українські виші поволі впроваджують цю новацію.“

Пропозиціонерка також зробила акцент на необхідності вивчення іноземних мов старшим поколінням. Адже саме через мовний бар’єр українці мало подорожують. І принагідно нагадала, що партія «Пропозиція» пропонує запровадити співфінансування муніципальної освіти для дорослих та перепідготовки кадрів державою і муніципалітетом із правом залучення приватних інвестицій.