Київстар визначив компенсацію користувачам, які були без зв'язку через хакерську атаку

photo-2023-12-12-09-41-50-amp

Сьогодні, 21 грудня, у "Київстар" повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Також у компанії заявили про компенсацію користувачам та допомогу армії. Про це повідомляє "Дніпро Оперативний".

У "Київстар" написали, що всі постраждалі базові сервіси через хакерську атаку повністю відновили. У вдячність тим, хто продовжував підтримувати компанію вони вирішили: 

  • скасувати наступну планову плату за тариф для користувачів;
  • виділити 100 000 000  гривень на потреби ЗСУ.

Крім того, планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема: 

  • абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
  • абонентів контракту, в тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.