Комунальні служби працюють 24/7: яка ситуація з водою та теплом у Дніпрі станом на ранок 12 лютого

На сьогодні, 12 лютого «Укренерго» не надавав обмежень споживання електроенергії для Дніпропетровської області. 

Це означає, що сьогодні у Дніпрі приватні енергетичні компанії не будуть відключати світло. 

Але тільки у тому разі якщо не буде перевантажень. У разі надмірного споживання можливі обмеження електропостачання в окремих районах.
Вони будуть відбуватись згідно стабілізаційних графіків погодинних відключень. З ними можна познайомитись на сайтах приватних енергетичних компаній.

Звертаємо Вашу увагу, що приватна енергетична компанія ЦЕК оновила графік стабілізаційних погодинних відключень. Як повідомляє компанія, для більш рівномірного розподілу балансу потужності три черги споживачів розподіляються на підчерги. 

У разі потреби з оновленим графіком відключень від ЦЕК можна буде ознайомитись за цим посиланням:

https://cek.dp.ua/index.php/nashi-novyny/754-timchasovi-grafiki-pogodinnikh-vidklyuchen.html

Абоненти ДТЕК при відновленні стабілізаційних відключень з графіками вимкнень світла можуть познайомитися за цим посилання: 

https://www.dtek-dnem.com.ua/ua/shutdowns

Аби не довелось звертатись до цих графіків, велике прохання до дніпрян відповідально ставитися до споживання електроенергії — після відключень вмикати енергоємні прилади по черзі та максимально знизити використання електрики.

Станом на 06:00 у Дніпрі лікарні та соціальні об’єкти забезпечені теплом та водою. 

Напередодні, у КП «Теплоенерго» фіксувалося призупинення роботи квартальних,  будинкових котелень та тепло-розподільних пунктів(ТРП). Районні  котельні були в роботі

Котельні та тепло-розподільчі пункти  КП «Коменергосервіс» та КП «Жилсервіс Дніпро» протягом минулої доби працювали без відключень.

Станом на 06:00 сьогоднішнього дня у місті працюють всі об’єкти всіх трьох теплопостачальних підприємств міста: КП «Теплоенерго», КП «Коменергосервіс» та КП «Жилсервіс Дніпро». Опаленням забезпечені всі будинки, які обслуговують ці теплопостачальні підприємства.

На цей час працюють всі підвищувальних насосних станціях(ПНС). 

Щодо робіт за заявками жителів міста.

Аварійні бригади КП «Дніпроводоканал» за минулу добу очистили 26 засмічень на каналізаційних мережах водовідведення, а також усунули 24 аварії на мережах водопостачання.

Серед ключових: 

вул. Нижньодніпровська, 17, Д-300 мм з колодязя;
ж/м Червоний Камінь, 22, Д-300 мм з колодязя.

Сьогодні аварійні бригади КП «Дніпроводоканал» також  будуть працювати на ліквідації засмічень на мережах водовідведення та виявлених пошкодженнях мереж водопостачання.

Зокрема, сьогодні комунальники продовжать ремонтні роботи з ліквідації аварії на водоводі по вул. Яна Гуса, 36. Без водопостачання будинки № 1-50 по цій вулиці. Нагадаємо, там йде заміна близько 150 метрів старих металевих труб на нові поліетиленові.

На час проведення ремонтних робіт, на вул. Яна Гуса у спеціально відведеному місці, люди можуть набрати воду для своїх потреб.

Комунальники докладають максимум зусиль, щоб якнайшвидше завершити всі роботи по вул. Яна Гуса і відновити стабільне водопостачання. 

За завданням міського голови Бориса Філатова всі аварійні бригади Дніпра мають всю необхідну техніку та матеріали. Завдяки цьому вони можуть швидко та якісно виконувати будь-які ремонти на комунальних мережах.

У випадку виникнення будь-яких проблемних ситуацій на мережах водо- та теплопостачання, комунальники одразу їх ліквідують. Це питання міська влада тримає на контролі, аби дніпряни в повному обсязі були забезпечені і теплом, і водою.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:   

(056) 732-12-12
(095) 732-12-12   
(096) 732-12-12    
(073) 732-12-12

Громадська рада інформує

Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби оброблено 56 звернень.
Звернення надійшли у телеграм-канал Геннадія Корбана. Традиційно більшість стосувалася світла (33).

Після 17:00 у Дніпрі під час планових відключень світла було знеструмлено об’єкти критичної інфраструктури: підвищувальні насосні станції КП "Дніпроводоканал" та котельні і теплорозподільчі пункти КП "Теплоенерго". 

Знеструмлення двох підвищувальних насосних станцій призвело до відсутності водопостачання по 13 вулицях міста. Знеструмлені об’єкти КП "Теплоенерго" забезпечували опаленням 11 вулиць: https://t.me/korbanofficial/981. 

Від дніпрян надійшла пропозиція заморозити тарифи на зв’язок під час війни. Це зумовлено тим, що зв’язок є критично необхідним для людей, а підвищення тарифів в умовах відключень світла не призводить до покращення якості послуг.  

Світло: 

Про відсутність світла понад 8 годин поспіль повідомляють з таких адрес: 

- узвіз Крутогірний, 20-а (понад 8 годин); 
- вул. Прохолодна (20 годин); 
- Солончакова і Солончаковий тупик (майже добу). 

За адресою Самарська, 30 ночами напруга підіймається до 260-265, на звернення не реагують. 

Мешканці будинку, постраждалого від ракетного удару на вул. Кожем'яки, 69 просять враховувати їхнє становище і в разі аварій зі світлом обслуговувати їх у пріоритетному порядку.

Сьогодні, зокрема, за цією адресою з'явилися проблеми з лічильником. 

Проспект Слобожанський, район Макдональдсу: просять організувати резервне живлення ескалаторів у надземному переході, коли зникає світло, літнім людям важко йти сходами. 

Тепло: 

- Леоніда Стромцова, 2-а: тепло повернуто. 
- пл. Новокодакська, 7: будинки не встигають прогрітися через відключення котельні від електроенергії. Генератор на котельню встановити можливо не раніше березня. 
- пр. Олександра Поля, 100: усі стояки теплі, крім ванної кімнати. Для з’ясування причини аварійна служба обійде усі квартири по стояку. 

Каналізація: 

- Березинська, 45 і Захарченка, 12/14: мешканці дякують: «сьогодні було проведено велику роботу з усунення засмічення». 
- Моніторна 5/7: засмічення усунуто, лінія каналізації в роботі, працювала бригада КП Дніпроводоканал. 

Газ: 

Шолохова, 5: в будинку виявлено витік газу 2 лютого. Мешканці повідомляють, що 10 лютого газ підключено. 

ЖКГ: 

Набережна Перемоги, 94: мешканці дякують за оперативне встановлення сміттєвого баку: «Дуже оперативно! Подала заявку, а через два дні стоїть металевий контейнер для сміття замість поламаного! Дякую за Вашу працю!» 

Зв’язок: 

- 12 квартал: в період відключення світла мобільний зв'язок (Водафон та Київстар) дуже часто лежить. 
- Підстанція, верх Гагаріна при вимкненні світла Київстар не працює, МТС хоч якось. 
- Гладкова17/42 знову без інтернету (Фрегат). Щоденні відключення (більшу частина доби зв’язок відсутній)! Онлайн навчання зривають! 
- Лівобережний 3, Генерала Захарченка: зникає передача даних мобільним інтернетом навіть за наявності сигналу для всіх операторів: Водафон, Лайф, Київстар. Діти не мають можливості вчитися. 
- сел. Мирне: при відключенні світла інтернет лягає, Водафон ще якось, а Київстар взагалі нуль. 
- Перемога 4: вимкнули світло - і зв'язок через раз. 
- ж/м Північний: провайдер Фрегат - немає світла, немає зв'язку. 
- ж/м Сонячний: аналогічно, Фрегат на Сонячному, Київстар. Відповідають, що це - наші проблеми. 
- Терещенківська: раніше під час відключень світла інтернет Київстар і Лайф хоч якийсь був. Зараз повністю зникає. 
- Тополя -1: після відключення світла через півгодини зникає зв’язок усіх операторів. 

Безпека: 

вул. Академіка Белелюбського: після смертельного вибуху гранати, підірваної безхатченком біля теплотраси під Амурським мостом, надійшла пропозиція обмежити доступ безхатченків до цієї ділянки теплотраси. 

Менеджмент міста: 

Дніпрянин, який мав необхідність переїхати до Одеси, відзначає, що там керівництво містом не витримує порівняння з Дніпром: «Починаючи з посипання доріжок під час ожеледиці до прямої лінії у Телеграм, де можна оперативно вирішити питання». 

Дніпрянин дякує меру міста Борису Філатову і голові Громадської ради Геннадію Корбану за високий рівень менеджменту міста.

Звернутися у Телеграм-канал Геннадія Корбана можна за посиланням: 

https://t.me/korbanofficial/ 
пошта DniproHelp@proton.me 
Телефони гарячої лінії Штабу Взаємодопомоги: 

(095) 816-39-11  
(093) 261-32-25  
(063) 402-79-56  
(063) 681-61-82  
(068) 638-28-48 

з 09:00 до 17:00, понеділок – п’ятниця.

Не забувайте залишати контактні телефони.