Не панікувати і самостійно не визволятися: що робити і куди звертатися, якщо застрягли у ліфті 

photo_6_2022-11-30_17-35-22

Через планові, віялові, екстрені відключення світла трапляються випадки застрягання мешканців у ліфтах. Головне у таких випадках - не панікувати і не намагатися вибратися самостійно, повідомляє Gorsovet.

Під час оголошення  повітряної тривоги слід взагалі не користуватися ліфтом. Відключення електроенергії часто несподівані. Якщо все ж застрягли у ліфті, треба повідомити ліфтову службу. Якщо немає мобільного зв’язку, то намагатися це зробити через сусідів. У жодному разі не потрібно самостійно намагатися звільнитися, - наголосив представник департаменту житлового господарства міської ради Єгор Худяков. 

Водночас, директор ТОВ "Ліфтовик-Дніпро" Артем Резник розповідає:

Наша компанія обслуговує Шевченківський, АНД й Індустріальний райони міста. Під час суцільного блекауту було зафіксовано близько 80-ти застрягань у ліфтах. Щоб оперативно звільняти людей, посилили відповідні бригади додатковими фахівцями, тобто перевели їх на цей напрямок роботи з інших змін. Якщо вийшло так, що людина все ж застрягла в ліфті, то не потрібно панікувати - це головне! Ліфти не падають й усюди є вентиляційні решітки, тобто повітря вистачає. Звісно, треба телефонувати нам на гарячу лінію для виклику ліфтерів. Є відповідні опорні пункти нашого підприємства у кожному районі, куди треба звертатися. Ми співпрацюємо і з рятувальниками. Головне - не потрібно вибивати двері, ламати ліфти чи намагатися самостійно звідти вийти. Слід повідомити і дочекатися спеціалістів. Цілодобова аварійна служба Шевченківського району - 096-602-00-11, АНД та Індустріального - 098-015-50-15. 

За словами головного інженера ТОВ "Ліфтовик-Дніпро" Єгора Шевченка, щомісяця проводиться технічне обслуговування ліфтів:

Фахівці оглядають, дивляться, які запчастини потребують заміни. 

При застряганні у ліфті будинку ОСББ слід звертатися до ліфтової компанії, яка обслуговує будинок. 

Є в нас гарні приклади тих голів правління ОСББ, які зробили так звані «рятувальні» коробки чи мінімальні набори для того, щоб певний час перечекати у ліфті на випадок застрягання. У кожного ОСББ є договір з обслуговуючою ліфтовою компанією. Словом, у будинках ОСББ є два суб’єкти, з якими можна контактувати на випадок застрягання у ліфті — це голова правління, який може викликати аварійну службу, або напряму повідомити ліфтову компанію про ситуацію. Інформація з телефонами, як правило, розміщується у ліфтових кабінах, - зазначив начальник відділу з організаційної роботи департаменту з питань самоорганізації  населення ДМР Владислав Макарець. 

Дніпрянин Денис Вовченко говорить:

Декілька днів тому сталось так, що застряг у ліфті. Не послухав поради дружини і пішов виносити сміття не сходами, а ліфтом, і застряг там через вимкнення світла. Просидів зовсім недовго - хвилин двадцять. Світло увімкнули і ліфт знов запрацював. Загалом, у думках не було такого, щоб самостійно визволитися, бо цього категорично не можна робити!

photo_7_2022-11-30_17-35-22photo_9_2022-11-30_17-35-22photo_5_2022-11-30_17-35-22photo_3_2022-11-30_17-35-22photo_1_2022-11-30_17-35-22

Нагадаємо, у Дніпрі вжили всіх заходів, аби з легкістю подолати можливі блекаути.