Останні перевірки: транспорт Дніпра готують до зимового періоду

СЮЖ_ЧЕРГОВИЙ_СКРИПНИК_ЛОГО2

Черговий по місту Ігор Маковцев, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР, перевірив виконання доручення міського голови Бориса Філатова щодо підготовки до осінньо-зимового періоду та блекаутів тягових підстанцій міського електротранспорту. Всі станції метрополітену також виконують функцію укриття для населення під час повітряних тривог. Про це розповіли на телеканалі ДніпроТВ.

З початку серпня на всіх комунальних підприємствах транспорту розпочались роботи з підготовки до осінньо-зимового періоду. До холодів готуються і на тяговій підстанції №12. Тут встановили унікальну для України шафу власних потреб.

Віталій Дмитрієв, начальник району тягових підстанцій КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР: «Це нова шафа, обладнана вже новітнім обладнанням. Також вона має нові акумуляторні батареї для того, щоб при зникненні напруги у нас продовжували працювати наші комутаційні апарати».

Дніпро — єдине місто в Україні, яке почало запроваджувати дистанційне керування тяговими підстанціями. Завдяки встановленню систем резервного живлення, шафа забезпечує безперебійну роботу важливих елементів підстанції.

Ігор Маковцев, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР: «У даному випадку – це експериментальна модель, зараз ми її випробуваємо, і якщо вона покаже досить надійну роботу, ми плануємо розширювати це на інші тягові підстанції».

До кінця року заплановано встановити ще три шафи власних потреб на основних тягових підстанціях міста.
Найбільша проблема метрополітену — це підвищений рівень вологості на станціях. Причиною підвищення рівня вологості в осінньо-зимовий період є перепад температур. Щоб запобігти цьому, на станції метро «Металургів» було встановлено теплові завіси.

Тарас Шевченко, технічний директор, головний інженер: «Наразі ми проводили перевірку  повітряно-теплових завіс. Зараз ми бачимо частину цього обладнання — це опалювальна система, яка дає нам підвищення температури».

Перевірили й систему живлення та кондиціонування, систему котлів.

Ігор Маковцев, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР: «Ці теплові завіси необхідні для того, щоб розділяти кліматичні зони холодного стану, холодних приміщень та тепліших приміщень. І якщо цього не буде, то в зимовий період станція метрополітену, тунель, обладнання, будуть більш піддаватися факторам вологості».

Всі станції метрополітену також виконують функцію укриття під час повітряних тривог.

«Подивилися санвузли. Знаю, що на кожній станції знаходиться медичний куточок, де сконцентрована необхідна кількість ліків, яка видається медичному працівнику, щоб робити якусь первинну допомогу».

Станція «Металургів» одночасно може прийняти понад тисячу мешканців.