«Подібні діалоги між нами й компанією-постачальником – корисні», – батьки Дніпра про зустріч щодо організації шкільного харчування

IMG_7777

У Дніпрі відбулась наступна зустріч, на якій була обговорена організація шкільного харчування. В усіх школах міста запроваджено систему харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (з 5 по 11 класи), які здобувають освіту у школі за змішаною формою навчання.

«Цикл таких зустрічей ми проводимо на прохання батьків. Хочемо висвітлити питання дотримання нормативних документів щодо організації харчування в закладах освіти, пояснити про особливості кейтерингу як способу організації харчування, роз'яснити механізм організації харчування від надання закладом заявки до видачі готових страв», – уточнила завідувачка сектору соціального захисту відділу безпеки життєдіяльності управління освіти департаменту гуманітарної політики ДМР Інна Васильєва. 

«Нам важливо, щоб батьки знали про повний цикл приготування шкільної їжі: від купівлі до подачі ланч-боксів на шкільні столи. До того ж ми хочемо проінформувати про деякі особливості складання меню, бо є певні правила, та надати відповіді щодо цих правил батькам. Зараз у нас йде перехід на зимове меню, й наша компанія хоче проінформувати батьків й почути їх пропозиції», – поділився керівник компанії «Олімпіус Консалт» Михайло Торощин. 

Прийшла на зустріч мати пʼятикласника 24–ї школи Олена Тєрьошина: «Подібні діалоги між нами й компанією-постачальником – корисні. Син, наприклад, не їсть рибну котлету, але інше з меню зʼїдає. Приносить іноді сам бокс додому, й дегустуємо родиною, страви смачні. Прийшла сюди щоб почути пропозиції - що можна ще додати до дитячого меню». Сам Михайло Тєрьошин вважає: «Мені, по суті – все подобається у ланч-боксі, тільки котлету іноді немає бажання їсти». 

Для забезпечення контролю якості страв у кожній школі формується бракеражна комісія, до складу якої входять директор закладу, особа, відповідальна за організацію харчування, представник компанії, що надає послуги, та медичний працівник. У разі виникнення проблем, особливо стосовно сумісності продуктів з діетичними обмеженнями учнів, слухається думка їхніх батьків, а також враховується звернення компанії-організатора харчування, при необхідності адаптуючи меню.

Учні старших класів мають можливість вибору: вони можуть харчуватися самостійно або користуватися буфетною продукцією. Це робить систему харчування більш гнучкою та враховує індивідуальні вподобання учнів.