Принцип роботи Єдиної гарячої лінії Дніпровської міськради

photo_2024-03-09_11-14-09

Цілодобово і 365 днів на рік. В такому режимі Єдина гаряча лінія працює з літа 2016 року. За ініціативи міського голови Дніпра Бориса Філатова її створили для зручності дніпрян, аби вони могли звернутися сюди з будь-яким питанням. Наразі оператори ЄГЛ щодня приймають кількасот дзвінків від мешканців міста щодо тих проблем, які їх турбують, повідомляє «Наше Місто».

«Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради є найпопулярнішим засобом комунікації з міською владою. Вже багато років дніпряни знають, якщо щось трапилося, то треба телефонувати на ЄГЛ. Люди телефонують і коли трапилася якась аварійна ситуація, і якщо необхідна консультація з питань владних повноважень. Так з початку цього року оператори вже прийняли більше 21 тисячі дзвінків від мешканців міста. Тому закликаємо всіх мешканців міста телефонувати на ЄГЛ, оператори завжди вислухають та допоможуть», – зазначив черговий по місту, директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міськради Артем Нідєлько.

Продовження та інші Новини Дніпра читайте за посиланням.