Пропозиціонер Андрій Дяченко: складність ведення бізнесу і завищені апетити виробників – головні проблеми української харчової галузі

dyachenko9

Співзасновник партії “Пропозиція” Андрій Дяченко під час онлайн-дискусії на тему “Сито і дешево, або як нагодувати українців”, присвяченій безпеці, якості і вартості української продукції, окреслив головні проблеми цього питання.

Про це повідомляє "Горсовет" з посиланням на сайт партії "Пропозиція".

На думку пропозиціонера, головна проблема полягає в тому, що держава не створює сприятливих умов для ведення бізнесу. Це провокує високу собівартість харчів, а відтак – низький попит на внутрішньому ринку. В свою чергу бізнес, опинившись в податкових і бюрократичних лещатах, без доступу до дешевих і довгострокових кредитів, в умовах незахищеності від рейдерства закладає високі ризики, а відтак і високу рентабельність за низького рівня затрат.

За минулий рік Україна посіла 54 місце в Глобальному індексі продовольчої безпеки зі 113. А в рейтингу Doing Business, який дає можливість оцінити легкість ведення бізнесу, ми хоч і покращили результат, але пишатися 64 місцем зі 190 теж, мабуть, зарано. В обох рейтингах нас відчутно випереджають сусіди – Росія і Білорусь. Бізнесу дуже важко працювати, тож він намагається зекономити: вирощує сільгосппродукцію, наприклад, з використанням дешевих пестицидів і харчових добавок, платить за роботу низьку платню і т.д. При цьому закладаючи не 10 і навіть не 50% рентабельності, а всі 200-300 %. Все це відбувається за умови відсутності дієвого контролю держави чи місцевої влади. Як результат – погана якість і висока ціна продукції, а також низька внутрішня купівельна спроможність”, – підсумував Андрій Дяченко.

За його словами, створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, гарантії безпеки ведення бізнесу, доступ до кредитних ресурсів, введення контролю якості харчів – складові стратегії національного розвитку, яку, відповідно до програми партії «Пропозиція», має невідкладно розробити центральна влада.

Подписывайтесь на Горсовет в Facebook