"Пропозиція" на місцевих виборах показала приклад інформаційної гігієни, - Олег Колюка

проп

В умовах гібридної війни, що ведеться проти України, ми маємо визнати, що живемо в епоху постправди. Це означає, що емоції, викликані ситуацією, більше впливають на формування громадської думки, аніж факти, що лежать в основі цієї ситуації.

Так описав поняття «інформаційної гігієни країни» секретар міської ради Кропивницького, депутат від ПП «Пропозиції» Олег Колюка.

В таких умовах немає часу чекати, коли люди самі усвідомлять необхідність дотримання інформаційної гігієни та самі їй навчаться. Для цього має вестися постійна інтенсивна цілеспрямована робота, впевнений депутат-пропозиціонер. Щодо її змісту та методів велосипеда винаходити не треба – є дієві приклади інформаційної кампанії Інституту розвитку регіональної преси «По той бік новин» та низки інших подібних ініціатив.

Маємо й власні кейси, напрацьовані під час минулорічних виборів у Кропивницькому та області. Використовуючи всі доступні канали комунікації, «Пропозиція» протиставила масованій «чорній» кампанії опонентів на різних інтернет-майданчиках, у соцмережах і ЗМІ власну кампанію інформування про партію та її кандидатів, реальні результати їхньої діяльності в різних сферах, наше бачення, пріоритети. Плюс ми оперативно та публічно викривали поширювані проти нас фейки, роботу ботоферм. Результат виборів говорить про те, що це дієвий підхід. Нам вдалося нейтралізувати чорнуху, хоча, як вважається, вона «заходить» людям краще, ніж позитив, – наголосив Олег Колюка.

Секретар Кропивницької міськради також підкреслив, що більшість тих, хто голосував, сприйняли порядок денний «Пропозиції», бо він був більш достовірним. Для того, щоб правда працювала краще, ніж брехня та пропаганда, її просто потрібно доносити так само активно, переконаний політик.