У Дніпрі — експеримент: тролейбуси оснащують потужними акумуляторами, аби вони змогли проїхати 20 км без контактної мережі
Дніпро продовжує модернізувати та ремонтувати тролейбуси. Нині на базі Спеціалізованої вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» проводять оновлення тролейбуса «АКСМ 321».
«Сьогодні він заїхав до нас на капітальний ремонт. Зараз йому проводять діагностику усіх вузлів та агрегатів. Після чого ремонтники розпочнуть розборку тролейбуса та демонтаж зношених частин. Але найцікавіше — ми вперше робитимемо новий вид ремонту: встановлюватимемо потужні акумулятори, які дозволять цьому тролейбусу проїхати 20 км без контактної мережі. Раніше на цьому тролейбусі був експериментальний автономний хід до 500 метрів, але не використовувався через недосконалість технології», — розповів провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради Нікіта Керенцев.
Автономний хід на цьому тролейбусі був передбачений для використання у разі непередбачуваних подій на дорозі — об’їхати ДТП або дорожні роботи. Але після модернізації він може перевозити пасажирів на тих ділянках, де відсутня контактна мережа. Також це дозволить йому рухатись в умовах часткових відключень.
«Усього у Дніпрі подібних тролейбусів з малим автономним ходом 35 одиниць. Тобто, якщо наша модернізація буде вдалою і ми отримаємо результат, то зможемо інші 34 одиниці також модернізувати і використовувати на маршрутах де це потрібно. І, звісно, варіюватимемо їх і на тролейбусному маршруті № 6. До того ж у нас є такі житлові масиви, де ще немає контактної мережі, тож завдяки такій модернізації ми зможемо пустити туди ці тролейбуси. Але все залежатиме від того, як пройде такий експеримент. Цей тролейбус капітально ремонтуватимуть приблизно два місяці, бо, окрім встановлення акумуляторів, проведуть кузовні роботи, відремонтують електрообладнання та ходову частину», — розповів заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Олександр Лещенко, який 7 червня є черговим по місту.
Також на базі Спеціалізованої вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» тривають ремонти низькопідлогових тролейбусів. «Дніпро Т203» став на ремонт у березні. Незабаром він повернеться на маршрути міста – залишилось лише фарбування кузова.
Ремонт виконується для обох одиниць тролейбусів уперше — після 300 000 км пробігу. У майстерні роблять діагностику всіх вузлів та агрегатів, замінюють зношене електрообладнання.
У планах на 2024 рік капітально відремонтувати 41 трамвайний вагон і 15 тролейбусів.
Також черговий по місту Олександр Лещенко перевірив укриття на станції метро «Метробудівників».
«З початку повномасштабного вторгнення станції дніпровського метрополітену виконують функцію укриття. Вони забезпечені мобільним зв’язком та інтернетом. Під час повітряної тривоги вхід до станцій – безоплатний. Є можливість скористуватись санітарними вузлами. Також на станціях є запаси очищеної, технічної води, медикаментів та гігієнічних наборів. У нічний час метрополітен надає безперешкодний доступ для громадян навіть за відсутності повітряної тривоги, аби вони мали можливість заночувати у безпечному місці. Станція «Метробудівників» вміщує до 1 000 осіб, встановлено 34 лави для сидіння, з них 22 — улаштували нещодавно. Вони виготовлені в депо метрополітену силами підприємства. Планується і надалі збільшувати кількість місць для сидіння на платформі задля комфорту людей, які користуються укриттям», — зазначив Олександр Лещенко.