У Дніпрі нові тролейбуси та трамваї з Німеччини дозволяють заощадити до 30 % електроенергії у порівнянні зі старими одиницями
Одне з тролейбусних депо Дніпра. Звідти щодня виходять на маршрути сучасні тролейбуси. Нині 96 таких курсують містом.
«Оновлювали парк протягом 2015-2022 років. Усі ці тролейбуси обладнані пандусом для перевезення маломобільних груп населення. Також дуже комфортна кабіна водія – сучасна панель керування. У загальному салоні — система кондиціонування. Є одиниці, які, не маючи напруги, можуть продовжити рух на спеціальних батареях», — прокоментував Нікіта Керенцев, провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міськради.
Нові тролейбуси, а також уживані трамваї, отримані з міст Європи, дозволяють заощадити до 30 % електроенергії (у порівнянні зі старими одиницями) завдяки сучасним системам керування.
«Наприклад, трамваї обладнані транзисторно-імпульсними системами керування, на відміну від старих реостатно-контакторних, витрачають менше електроенергії під час руху. Цьогоріч місто отримає 26 вживаних трамвайних вагонів з Лейпцига. З цим німецьким містом активно співпрацюємо протягом останніх років – з 2019-го отримали 50 вживаних вагонів», — додав Нікіта Керенцев.
Трамваї, придбані у Лейпцигу, також оснащені автоматичною системою безпеки, яка не дозволить водієві поїхати, якщо якась з дверей не повністю зачинена. «У цих трамвайних вагонах дуже зручно як водіям, так і пасажирам. Ними легко керувати, є плавний пуск та гальмування. Є кондиціонер у кабіні водія. Система керування дуже зручна», — розповів про німецькі трамваї, що уже курсують маршрутами міста, начальник зміни одного з трамвайних депо Дніпра Андрій Капленко.
У департаменті транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради додали: у рамах спільного проєкту Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Європейського інвестиційного банку «Міський громадський транспорт II» надано позику за субпроєктами комунальних підприємств Дніпровської міської ради для закупівлі нового екологічного та інклюзивного громадського транспорту. Проводяться міжнародні тендери на придбання нових низькопідлогових трамваїв та вагонів метро, які також є енергоефективними.