У Дніпрі в метро встановлюють енергоощадне обладнання, а працівники опанували техніку комплексних ремонтів ескалаторів

_MG_3782

Незважаючи на війну Дніпро продовжує працювати та дбати про комунальне господарство. Зокрема це стосується і оновлення ескалаторів у підземці, повідомляє Gorsovet.

Одна з таких рухомих доріжок – на станції «Метробудівників». Її запустили тут ще 1994 року. Завдяки своєчасним техоглядам ескалатор працював без серйозних поломок, але нині просто вичерпав термін експлуатації. Під час його капітального ремонту оновлюють все — як видимі частини (наприклад, рухомі сходинки), так і внутрішні деталі: насамперед — двигуни і гальма.

_MG_3677

Проводиться заміна всіх комплектуючих. Знімаються тягові ланцюги, сходинки. Вони розбираються, миються, чистяться. Зношені деталі замінюються. Потім все це перевіряється і встановлюється назад в ескалатор», — каже майстер дільниці електромеханічної служби Дмитро Селевич.

_MG_3699

Нині основні роботи відбуваються біля головного валу, вага якого становить 7,5 тонн.

Поки триває ремонт функцію цього ескалатора на станції компенсують решта два. Тож незручностей для пасажирів немає.

_MG_3826_1

Загалом таке комплексне оновлення дозволить ескалатору пропрацювати ще 15 років. Це близько 180 тис. км пробігу.

Також на всіх ескалаторних станціях «Дніпровського метрополітену» нині встановлені спеціальні частотні перетворювачі. Вони заощаджують до 35 % електроенергії та зменшують пробіг ескалаторів — подовжуючи тим самим їхню роботу.

_MG_3693

Незважаючи на війну ми продовжуємо працювати. Нині цей ремонт ескалатора робиться силами працівників Дніпровського метрополітену. Торік на станції «Проспект Свободи» його виконували ще силами підрядників, та зараз вже навчилися це робити самостійно», — прокоментував міський голова Борис Філатов і зауважив, що у Дніпрі заплановано щодвароки проводити по три такі ремонти.

20220912131258__MG_3851_1

Раніше ми повідомляли, На Дніпропетровщині школярка впала з недобудови та зламала хребет.