У Дніпрі відбувся фестиваль блогерів «Дніпровський пост»

E6C48602-3A4E-43E4-9AF0-715BF0280042.jpeg

Цими вихідними в Дніпрі відбувся IV Всеукраїнський фестиваль блогерів «Дніпровський пост». Цього року під час його проведення діяли карантинні обмеження. Крім того, 26 вересня в державі оголошено днем жалоби у зв'язку з катастрофою військового літака Ан-26, яка призвела до загибелі військовослужбовців Збройних сил України. Тому під час фестивалю було скасовано всі розважальні та музичні номери, програму на всіх трьох заявлених локаціях відкривали хвилиною мовчання, а на екранах горіли свічки.

010608A4-BACF-4211-97B0-AE753DBC8BED.jpeg

«Цього року через карантин проведення фестивалю було під великим питанням. Однак, після довгих роздумів, ми все ж таки вирішили це зробити. Фестиваль блогерів «Дніпровський пост» насправді має багато прихильників і є важливим для міста, адже соціальні мережі – це вже невід’ємна складова нашого життя, нова культура та реальність сучасного масмедіа. Цей захід організовано з дотриманням усіх карантинних норм. Крім того, у зв’язку із оголошенням дня жалоби ми змінили формат, і замість розважальної програми на сцені відбуватиметься живе спілкування із блогерами у формі інтерв’ю», - розказав начальник управління культури департаменту гуманітарної політики ДМР Євген Хорошилов.

Одна з локацій фестивалю була розташована в сквері «Прибережний». Сюди запросили близько 20 блогерів з різних міст України, популярних в Instagram та TikTok.

«У зв’язку із днем жалоби ми скасували всі музичні та розважальні виступи. Всі наші гості поставилися до цього із розумінням. Спілкування із відвідувачами проходило на такі теми: як сьогодні працювати онлайн, що варто доносити людям, як це краще робити тощо. Всі ці інтерв’ю паралельно транслювалися онлайн на платформі  hover.link», - сказав голова «Yuccies» Фундацiї креативного бiзнесу Руслан Анфiлов.

Дві інші локації проходили на майданчиках Bubamara Concert Hall та Creative States. Тут розглядалися теми, присвячені Facebook та розвитку бізнесу в соцмережах.

5D5C52E6-7836-4C01-9AD8-E2730DC88263.jpeg

«Бізнесова тема – це така нова частина фестивалю. Два роки поспіль ми запрошували виключно блогерів, на третій - говорили про YouTube, а ось цього року в нас виникла ідея - зібрати людей, відомих як блогери, які знаються на бізнесі та можуть поділитися досвідом розвитку в соцмережах. Говоритимемо про майбутнє, про те, як правильно його будувати, як потрібно ставитися до викликів сьогодення, про те, як розподіляти сили і як правильно будувати своє життя та життя своєї країни. Я радий, що «Дніпровський пост» збагатився такою складовою», - зазначив керівник художньої ради при міському голові Григорій Гельфер.

У якості спікера на фестиваль було запрошено координаторку освітніх програм компанії «Майкрософт Україна» Ніну Кутузову. Вона сказала, що проведення фестивалю створює позитивний розвиток як у місті, так і для кожного окремого відвідувача, а також розповіла про плани розвитку культурної галузі в Дніпрі.

«Ми розпочинаємо дуже амбітний проєкт культурної галузі в Дніпрі. Він буде першим не тільки в місті, а й в Україні. Це масштабна цифровізація всіх закладів, що стосуються культурної галузі. Це така інфраструктура, яка дозволить нам бути більш ефективними, працюючи віддалено під час карантину, наприклад, і після нього. Це також допоможе відкрити та розвивати нові формати взаємодії з відвідувачами», - розповіла Ніна Кутузова.

Блогер та стоматолог Роман Рожко запрошений на фестиваль вже не вперше. Його тема цього року - нові інструменти для залучення клієнтів.

«Я вважаю, що такі заходи необхідні і для міста, і для окремих людей. Тут є можливість почути нові думки, ідеї та надихнутися. Це стимулює до різнобічного розвитку. Наразі існує така тенденція: якщо ти не представлений у соцмережі, ти не представлений ніде. Хто не прийме ці правила гри, той залишиться за бортом», - сказав Роман Рожко.

лого ГУМ ПОЛИТИКА.jpg