У «Дніпрогазі» змінено номер Контакт-центру для клієнтів

call-center-cartoon_82574-839

У зв’язку з інтеграцією Акціонерного товариства «Дніпрогаз» до організаційної структури державної компанії НАК «Нафтогаз України», інформуємо наших клієнтів про зміну номеру Контакт-центру для звернень.

Зателефонувавши на «гарячу лінію» АТ «Дніпрогаз» за номером (056) 745-50-11, споживачі газу Дніпра та Дніпровського району мають можливість отримати вичерпні консультації щодо надання послуг з газопостачання, зокрема поставити питання щодо обліку газу, встановлення та повірки лічильників, порядку нарахувань та оплати за доставку газу, а також передати показання побутових лічильників газу.

Зверніть увагу!

Дзвінки з мобільних телефонів оплачуються згідно з умовами тарифних планів Вашого оператора мобільного зв'язку.

Нагадуємо, що згідно з Кодексом газорозподільних систем побутовий споживач зобов'язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п'яти діб (до 5 числа включно) надавати їх до газової компанії, аби уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ.

Також акцентуємо увагу, що передати обсяги спожитого газу за січень поточного року дніпряни можуть з 1 по 5 лютого включно за допомогою онлайн сервісів ГК «Нафтогаз України»: 

1. в «особистому кабінеті» на сайті gas.ua

2. через чат-боти GASUA у популярних месенджерах Viber та Telegram

3. за допомогою електронної адреси [email protected]

Отримати додаткову інформацію можна за номерами телефонів Контакт-центру ГК "Нафтогаз України": 

066-300-2-888 (Vodafone),

098-300-2-888 (Kyivstar),

093-300-2-888 (Lifecell).