У «Нафтогазі» зробили важливу заяву про зміну термінів передачі показників лічильників
Українцям щомісяця необхідно передавати дані своїх лічильників для користування комунальними послугами. Проте «Нафтогаз» попередив про технічні проблеми з особистим кабінетом користувача, – пише «Наше Місто» з посиланням на прес-службу компанії.
Раніше користувачі мали передавати дані до 5 числа наступного місяця після розрахункового. Цього разу цей термін подовжено до 7 числа через технічні неполадки.
У компанії пояснили, що це рішення було прийнято через проблеми з особистим кабінетом, який наразі не працює. “Тепер у вас є більше часу для передачі показань. Ми розуміємо, що технічні труднощі могли створити незручності, тому зробили все можливе, щоб ви не хвилювалися і встигли вчасно. Ми продовжуємо працювати над відновленням роботи всіх сервісів і дякуємо за ваше розуміння!” – йдеться у повідомленні.
Дані з газового лічильника також можна передати альтернативними способами:
Чат-боти GASUA у Viber або Telegram;
SMS на номер 4647;
За телефоном 066-300-2888 (натисніть 1);
Контакт-центр: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).
За матеріалами Наше Місто.