У Ощадбанку зробили важливу заяву щодо нової схеми шахрайства

186f1f7-oschad

Зловмисники створили нову схему шахрайства. Вони запустили фейкову розсилку від імені «Ощадбанку». Тож у компанії попередили про небезпеку та розповіли, як не потрапити на гачок шахраїв.

Останнім часом на месенджери українців надходить розсилка, нібито від «Ощадбанку» або інших українських банків. У цих повідомленнях йдеться про можливість отримання грошової допомоги.

Однак, представники «Ощадбанку» офіційно заявляють, що банк не здійснює таких виплат. Ці повідомлення є шахрайськими і розсилаються з метою викрасти ваші особисті дані.

«Нагадуємо, банк ніколи не запитує інформацію про номер картки, CVV картки. В жодному разі не можна переходити за посиланням у таких повідомленнях і вводити дані своїх карток. Це може призвести до втрати коштів з рахунку», — зазначають у компанії.

Як не стати жертвою аферистів

  • Необхідно створити надійний, а тобто складний пароль
  • Краще забезпечити двофакторну аутентифікацію ваших акаунтів
  • Варто зберігати конфіденційні дані у недоступному для сторонніх осіб місті. Наприклад, не варто записувати PIN на карті.
  • Контактувати з представниками банку треба лише через офіційні канали зв’язку.

Що робити, якщо отримали розсилку

У разі отримання підозрілої розсилки, дзвінків або SMS-повідомлень, необхідно дотримуватися таких дій:

  • зателефонуйте до контакт-центру «Ощадбанку» за номером телефону: 0 800 210 800;
  • зв’яжіться з контакт-центром свого банку

За матеріалами Наше Місто.