Війна змінила автобусну мережу Дніпра: менше пасажирів та дефіцит водіїв

dsc_2058

“Я сподіваюсь, що всі ці автобуси колись вийдуть на вулиці Дніпра та повезуть пасажирів”, – каже Андрій Русавський, директор ТОВ “Автотранссервіс”, вказуючи рукою на подвір’я АТП, де рядами стоять ці самі великі автобуси, у закупівлі яких до війни наше місто було лідером в Україні. У 2019 році у Дніпрі запустили програму щодо заміни автобусів малої місткості на транспортні засоби великої місткості – більш комфортні для пасажирів. Але через війну програму оновлення довелося поставити на паузу. Зараз міські перевезення у великих автобусах стали нерентабельними, адже суттєво зменшився пасажиропотік. Як під час війни працює  автобусна мережа Дніпра з’ясовував кореспондент “Нашого міста”.

Працюють безперебійно

За понад два роки війни пасажирські перевезення у Дніпрі не припинилися та працювали безперебійно. Під час масових відключень електроенергії, коли вимушено зупинялася робота електротранспорту, автобуси возили пасажирів, а маршрути підсилювалися додатковим рухомим складом.

ТОВ “Автотранссервіс” обслуговує 15 популярних міських маршрутів. Раніше на них працювали комфортні великі автобуси, проте від початку повномасштабного вторгнення їхня кількість на дорогах Дніпра загалом зменшилася в 2,5 рази – з 250 до 100 одиниць. Також великі автобуси повністю обслуговують комунальні автобусні маршрути.

avtobusy1

Продовження та інші Новини Дніпра читайте за посиланням.