"Я помру через відключення світла": жителі Тополі б’ють на сполох

maxresdefault - 2024-07-20T051907.368

“Мій чоловік пішов захищати мене на фронт, щоб мене тут добив ДТЕК?!” Це слова дніпрянки Тетяни, що проживає на житломасиві Тополя-2. У її будинку світло дають максимум на 1,5 години. Жінка – діабетик і має щодня приймати інсулін, який неможливо зберігати у холодильнику через відключення електроенергії. І потерпає від довготривалих вимкнень не лише Тетяна, а й мешканці кількох будинків поруч.

Зіпсовані продукти, згоріла техніка та пекельна спека. Жителі житломасиву Тополя скаржаться, світла немає по 7-8 годин підряд. І дають його максимум на 1,5 години. Ба більше, у 35-му будинку у деяких квартирах люди сидять без електроенергії по півтори доби.

“У нас планово вимикається світло з 16 години до 23-ї. Планово вмикають на 10 хвилин, після чого в нашому будинку щось не витримує, і почастішали випадки, коли в деяких квартирах частково зникає світло. Звертаємося до аварійної служби і повідомляємо про відсутність електропостачання. Вони з’єднують з ДТЕК. Після цього приїжджає бригада ДТЕК, проводить ремонтні роботи, електропостачання відновлюється. Проте згодом воно знову зникає.”, – розповіла жителька ж/м Тополя-2 Ольга.
Останні два тижні ситуація погіршилася, кажуть місцеві. Світла немає все довше, а вмикають його на все менші проміжки часу. А коли дають, то напруга не лише стрибає, а ще й суттєво не дотягує до 220 вольт. Через це у людей горить проводка, техніка, течуть холодильники.

Тетяна мешкає у будинку №2. Вона – діабетик і має щодня приймати інсулін. Який треба зберігати при температурі від 2 до 8 градусів тепла.

“За півтори години на добу, коли є світло, холодильник не встигає набрати потрібну температуру. Мої ліки псуються, і тримісячний запас я змушена просто викинути. Купувати нове – немає сенсу, адже через перебої з електропостачанням воно також може зіпсуватися”, – сказала жителька ж/м Тополя-2 Тетяна.
Більшість будинків району у п’ятій групі. І всі як один шоковані частотою і тривалістю відключень. Сергій мешкає у 14-ти поверхівці неподалік, каже, раніше під час вимкнень, хоча б ліфти працювали, нині ж вимикають і їх.

“Жінки з маленькими дітьми, а ліфти не працюють. Раніше хоч графік відключень був більш передбачуваним (3 через 3), тепер же їм доводиться цілий день тягати візки туди-сюди. Через відсутність електроенергії неможливо приготувати їжу для дітей, що створює додаткові труднощі. Хто взагалі придумав ці графіки?”, – зазначив житель ж/м Тополя-2 Сергій.
Жителі квартир, де зовсім не зв’яляється світло, звернулись до аварійної служби. Там пояснили, що проблеми пов’язані з улаштуванням фаз в будинках і це зона відповідальності ДТЕКу. Та туди додзвонитися людям не вдається останні кілька тижнів. На журналістський запит у компанії надали таку відповідь.

За даною адресою світло надається згідно з графіком погодинних відключень, який опублікований на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі. Якщо світла немає, проблема може бути у внутрішньобудинкових мережах. Щодо їх обстеження та ремонту мешканці мають звернутися до ОСББ, ЖЕКу або керуючої компанії, яка обслуговує будинок. На сьогодні звернення від Жилсервісу до ДТЕК Дніпровські електромережі не надходило.
У свою чергу, аварійна служба стверджує, що заяву подавали. І поки служби переводять стрілки один на одного, люди продовжують сидіти без світла по півтори доби.

Джерело: ДніпроТВ